mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Hvad mener du om mænd og kvinders Uses of Technology og internettet?

Reply

Thread Tools
Old 31. maj 2009, 16:19
Ny Medlem Gruppen

Default Hvad mener du om mænd og kvinders Uses of Technology og internettet?

Hvad mener du om mænd og kvinders brug af teknologi og Internettet?
Hvad er dine erfaringer som en mand, eller som en kvinde, af teknologi, internettet og dette websteds opslagstavler?

Hej,

Mit navn er Lynette og jeg er forsker (akademiske) ser på køn og teknologi på internettet. Jeg har valgt at se på Computer Juice som fora på dette site er livlige og drøfte spørgsmål af teknologi. Jeg ville være meget taknemmelig, hvis folk kunne diskutere med mig i deres syn på køn og anvendelser af teknologi, og deres erfaringer med disse opslagstavler og internettet i almindelighed. Jeg er særligt interesseret i spørgsmål som:

• Ligestilling mellem kulturer på disse fora og online i almindelighed
  • Om folk oplyse deres køn, når de sender om disse fora
  • Hvordan folk føler sig som en mand eller en kvinde udstationering om disse fora
  • Hvorvidt folks køn har indflydelse på, hvordan folk behandler dem på disse opslagstavler og online i almindelighed
  • Om der er forskelle i, hvordan mænd og kvinder bruger og diskutere teknologi
  • Hvorvidt folks identitet er formet på nogen af de teknologier, som de interagerer med, og i så fald hvordan?

Vær også velkommen til at diskutere noget andet, som du føler er relevante for køn og teknologi og velkommen til at svare på andre folks stillinger - Jeg vil gerne opfordre til en diskussion af emnet i stedet for en undersøgelse svar.

Tak for din hjælp og tid.

Anonymitet: Alle svar vil blive anonymiserede før den skriftligt op af mine noter - navnet på det websted og individuelle brugernavne vil blive ændret.
Old 1. juni 2009, 10:24
Donor-Gruppen

Default Hvad mener du om mænd og kvinders Uses of Technology og internettet?

Må ikke fortvivle af den manglende reaktion, jeg i det mindste vil hjælpe dig. Bare ikke nu lol, jeg vil komme tilbage til dig senere i dag eller i løbet af de næste par dage.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Tabt i en labyrint af Technology! RPG General Software Chat 4 31 oktober 2009 17:54
U3 smart teknologi evilfantasy Drives & flytbare medier 3 15. maj 2008 23:41
Gratis teknologi bøger alex Off Topic Discussion 4 13 februar 2008 14:03
Little forrykket med teknologi / Autos talldude123 Off Topic Discussion 3 6. sep 2007 16:51
Fremtidige Laptop Technology OlyPerson Laptops, Mobiles & PDA'er 4 29. maj 2007 17:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.