Wat vind je van mannen en vrouwen maakt gebruik van technologie en het internet? Wat zijn uw ervaringen als een man, of als een vrouw, van de technologie, het internet en deze site is message boards?
Hallo,
Mijn naam is Lynette en ben ik onderzoeker (academisch) naar geslacht en technologie op het internet. Ik heb gekozen om te kijken naar Computer Juice als het forum op deze site zijn levendig en bespreken van de technologie. Ik zou zeer dankbaar zijn als mensen kunnen bespreken met mij hun opvattingen over gender en de toepassingen van de technologie, en hun ervaringen met deze message boards en van het internet in het algemeen. Ik ben specifiek geïnteresseerd in zaken zoals:
- Geslacht culturen op deze forums en online in het algemeen
- Of mensen hun mannen bij het plaatsen op deze forums
- Hoe mensen voelen zich als een man of een vrouw posting op deze forums
- Of mensen het geslacht van invloed op hoe mensen te behandelen op deze forums en online in het algemeen
- Of er verschillen zijn in hoe mannen en vrouwen gebruik en bespreken technologie
- Of mensen identiteiten zijn vormgegeven in ieder geval door de technologieën die ze interageren met, en zo ja hoe?
Geef ook gerust te bespreken iets anders dat je je voelt is relevant voor het onderwerp van gender en technologie, en voel je vrij om te reageren op andere mensen posten - ik zou willen aanmoedigen een bespreking van het onderwerp in plaats van een enquête reactie.
Dank u voor uw hulp en tijd.
Anonimiteit: Alle antwoorden worden anoniem voorafgaand aan het schrijven van mijn notities - de naam van de site en individuele gebruikersnamen zullen worden veranderd.