![]() |
|
| |||
| |||
| Well It's my 17. fødselsdag på søndag, og som jeg tilfældigvis til at være en stor bil entusiast, du kan forestille dig, at jeg ikke kan vente med at komme bag rattet i min kørelærer's 1.4L Citroen C2. Formel en standard i forhold til gå-gokarts jeg tidligere har drevet. Og så kan jeg ikke tage mine øjne ud for det, mens du browser på »Computer Juice 'fora jeg troede, at jeg ville være lidt nysgerrig og se, hvad alle er kørslen. Personligt for min første bil Jeg vil gerne have en Renault Clio 1.1L ses som det er alt jeg har råd med hensyn til overpris for forsikring . Så hvad betyder alle drev? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Corsa 1.2 god lille runner såvel, kommer på mit andet år nu, og forsikring er faldet pænt måttet betale £ 1.200 for første år, crazy! skal sælge den hurtigt, men ikke rigtig ved, hvad jeg ønsker, en 1.4 eller 1.6, ville være rart, jeg mener min corsa er en go-er, men hun ikke halvdel skrige
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| de sjove ting er im også i denne tråd, men har ingen erindring om den
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Jeg kører min bil. Min bil er Tata Indica V2 Xeta. Det blev fremstillet af Tata Motors i Indien. Jeg bruger bilen til at nå mit kontor. Det er meget passende for mig. Dens motor er 475 IDI med Mikroprocessor baseret Engine Management System (ECU). Styreapparatet er Rack og bagbinde. ts bremsen Dual kredsløb, diagonalt delingsforhold vakuum bistået med PCR Ventiler. Sine dæk og hjul er Radialdæk og mødet kapacitet er 5. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Gå til noget mere respektable som en 1,0 / 1.2L corsa c, eller måske en 1,1 Ford Ka.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| IE6 køre mig gal! | lukeshep | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 6. maj 2009 09:41 |
| Contextadvisor - pop op køre mig gal | christine154 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 22 | 23 februar 2008 16:33 |
| ITunes er den drivende mig gal! Behage hjælp | harriet40 | Multimedia & Codecs | 2 | 28 november 2007 04:18 |
| Hjælp venligst den drivende mig gal | Timbo | General Hardware Chat | 17 | 24 november 2007 15:12 |
| Hjælp! Pop ups kører mig krakningsenheder! | curlysmith | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 23 oktober 2007 11:22 |
| Thread Tools | |
| |