![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| No se on minun 17 vuotta sunnuntaina, ja minä satun olemaan suuri auto-harrastaja, voit kuvitella, että I can't wait to get ratissa minun ajo ohjaaja n 1.4L Citroen C2. Formula yksi standardi verrattuna Go-autoista olen aiemmin odotuksiin. Ja koska en voi ottaa mielestäni pois se, kun selaat "Computer Juice" foorumeilla ajattelin hieman utelias ja katso, mitä jokainen on ajon aikana. Henkilökohtaisesti ensimmäinen auto Haluaisin Renault Clio 1.1L nähdä, että kaikki Voin varaa kannalta overpriced vakuutus . Mitä kaikki ajaa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| corsa 1.2 hyvä vähän runner myös tulevina päälle toinen vuosi nyt ja vakuutus on laskenut mukavasti oli maksettava £ 1200 on ensimmäinen vuosi, hullu! olisi myymällä sen pian, mutta eivät todellakaan tiedä, mitä haluan, joka on 1,4 tai 1,6 olisi mukavaa, i tarkoita minun corsa on go-er, mutta hän ei puoli huutaa
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| on hauska asia on im myös, että säiettä, mutta niillä ei ole muistia sen
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| I ajaa minun autooni. Oma auto on Tata Indica V2 Xeta. Se oli valmistanut Tata Motors Intiassa. Käytän tämän auton päästä työhuoneestani. Se sopii hyvin minulle. Sen moottori on 475 IDI kanssa Mikroprosessoriversio perustuu Engine Management System (ECU). Sen ohjaus Rack ja hammasratas. ts jarrun Dual piirin viistosti split, tyhjökaasuöljyn avustaa polymeraasiketjureaktion Venttiilit. Sen renkaat ja pyörät on Radial ja istunnon kapasiteetti on 5. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Siirry jotain kunnioitettavia kuin 1,0 / 1.2L corsa c, tai ehkä 1,1 ford ka.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| IE6 ajo minut hulluksi! | lukeshep | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 6. toukokuuta 2009 09:41 |
| Contextadvisor - pop up ajo minulle vihainen | christine154 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 22 | 23. helmikuu 2008 16:33 |
| Itunes ajaa minut hulluksi! Please help | harriet40 | Multimedia & Codecs | 2 | 28. marraskuu 2007 04:18 |
| Ohje ota se ajo minulle vihainen | Timbo | Rautatavaran Chat | 17 | 24. marraskuu 2007 15:12 |
| Help! Pop ups ajon minulle crackers! | curlysmith | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 23. lokakuu 2007 11:22 |
| Thread Tools | |
| |