![]() |
|
| |||
| |||
| Nou Het is mijn 17e verjaardag op zondag, en als ik toevallig een groot auto liefhebber, je kunt je voorstellen dat ik kan niet wachten om achter het stuur van mijn rij-instructeur de 1.4L Citroen C2. Formule een norm in vergelijking met de go-karts heb ik eerder gedreven. En zo kan ik niet mijn gedachten af dat, terwijl het browsen de 'Computer Juice' forums Ik dacht dat ik zou een beetje nieuwsgierig en kijken wat iedereen rijden. Persoonlijk voor mijn eerste auto Ik wil graag een Renault Clio 1.1L gezien als dat is alles wat ik kan bieden in termen van overpriced verzekering . Dus wat doet iedereen rijden? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Corsa 1.2 goede kleine runner ook, die op mijn tweede jaar en verzekeringsmaatschappijen is gedaald mooi moest betalen £ 1200 voor het eerste jaar, gek! moeten verkopen snel, maar weten niet echt wat ik wil, een 1.4 of 1.6 zou mooi zijn, ik bedoel mijn Corsa is een go-er, maar ze niet half gillen
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| Het grappige is im ook in die draad, maar hebben geen geheugen van het
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Ik rijd mijn auto. Mijn auto is Tata Indica V2 Xeta. Het werd vervaardigd door Tata Motors uit India. Ik gebruik deze auto tot mijn kantoor. Het is zeer geschikt voor mij. De motor is met 475 IDI Microprocessorgestuurd gebaseerd Engine Management System (ECU). De stuurgroep is tandheugelmechanisme. ts rem is Dual circuit, diagonaal gesplitst, vacuüm bijgestaan met PCR-kleppen. De banden en wielen zijn Radial en vergadering capaciteit 5. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Ga voor iets meer als een respectabele 1.0 / 1.2L Corsa C, of misschien een 1.1 Ford Ka.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| IE6 rijden me gek! | lukeshep | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 6 mei 2009 09:41 |
| Contextadvisor - pop-up rijden me gek | christine154 | Virus, spyware & Security | 22 | 23 feb 2008 16:33 |
| ITunes maakt me gek! Help | harriet40 | Multimedia & Codecs | 2 | 28 nov 2007 04:18 |
| Help alstublieft het rijden me gek | Timbo | Algemeen Hardware Chat | 17 | 24 nov 2007 15:12 |
| Help! Pop-ups zijn rijden me crackers! | curlysmith | Virus, spyware & Security | 1 | 23 okt 2007 11:22 |
| Thread Tools | |
| |