![]() |
|
| |||
| |||
| Vel Det er min 17nde bursdag på søndag, og som jeg tilfeldigvis være en stor bil entusiast, kan du forestille deg at jeg ikke kan vente å komme bak rattet i min driving instructor's 1.4L Citroen C2. Formel en standard i forhold til go-karts jeg tidligere har kjørt. Og jeg kan ikke ta meg av det, mens du surfer på "Computer Juice" fora Jeg trodde jeg ville være litt nysgjerrige og se hva alle kjører. Personlig for første bilen min Jeg vil gjerne ha en Renault Clio 1.1L sett på som det er alt jeg har råd med hensyn til overpriced forsikring . Så hva gjør alle stasjonen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Corsa 1.2 fint lite syklisten også, kommer inn på mitt andre år nå og forsikring har falt pent måtte betale kr 1.200 for første året, gal! skal selge den snart, men ikke vet hva jeg vil, en 1.4 eller 1.6 ville være fint, jeg mener mine Corsa er en go-er, men hun ikke halvdel skriker
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| det morsomme ting er im også i tråden, men har ikke minnet om den
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Jeg kjører bilen min. Min bil er Tata indikasjon V2 Xeta. Det ble produsert av Tata Motors i India. Jeg bruker bilen til å nå mitt kontor. Det er svært passende for meg. Dens motor er 475 IDI med mikroprosessoren basert Engine Management System (ECU). Dets styringsgruppe er Rack og pinion. ts brems er Dual krets diagonalt delt, vakuum bistått med PCR ventiler. Sine dekk er Radial og sittende Kapasiteten er 5. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Gå for noe mer respektabelt som en 1,0 / 1.2L Corsa C, eller kanskje en 1.1 Ford ka.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| IE6 driver meg gal! | lukeshep | Web Design, hosting & SEO | 3 | 6 mai 2009 09:41 |
| Contextadvisor - pop up driver meg gal | christine154 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 22 | 23 februar 2008 16:33 |
| ITunes er driver meg gal! Kan du hjelpe | harriet40 | Multimedia & Kodeker | 2 | 28 nov 2007 04:18 |
| Hjelp vennligst det driver meg gal | Timbo | General Hardware Chat | 17 | 24 nov 2007 15:12 |
| Hjelp! Pop up kjører meg crackers! | curlysmith | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 23 oktober 2007 11:22 |
| Thread Tools | |
| |