![]() |
|
| |||
| |||
| Nu är det min 17:e födelsedag på söndagen, och eftersom jag råkar vara en stor bil entusiasten kan du tro att jag kan inte vänta att få bakom ratten i min trafiklärare är 1.4L Citroën C2. Formel en standard i förhållande till go-karting Jag har tidigare drivit. Och jag kan inte ta mig utanför det, medan du surfar på "Computer Juice forumet Jag trodde jag skulle vara lite nyfiken och se vad var och en kör. Personligen för min första bil jag en Renault Clio 1.1L ses som det är allt jag kan ge i form av overpriced försäkring . Så vad gör alla köra? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Corsa 1.2 snäll liten löpare också, som kommer in på mitt andra år nu och försäkringsbolag har gått fint var tvungen att betala £ 1200 för första året, galet! ska sälja den snart, men vet inte riktigt vad jag vill, en 1.4 eller 1.6 skulle vara trevligt, jag menar min corsa är en go-er, men inte en halv skrika
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| Det roliga är viktiga även i den tråden, men har inget minne av det
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Jag kör min bil. Min bil är Tata Indica V2 Xeta. Det har tillverkats av Tata Motors i Indien. Jag använder den här bilen för att nå mitt kontor. Det är mycket lämpligt för mig. Dess motor är 475 IDI med Mikroprocessor baserad Engine Management System (ECU). Dess styrningen kuggstångsdrivna. ts bromsen Dual krets, diagonalt delad, vakuum biträdas med PCR ventiler. Dess däck och hjul är Radial och sittande kapacitet 5. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Gå till något mer respektabel som en 1,0 / 1.2L Corsa C, eller kanske en 1,1 Ford Ka.
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| IE6 driver mig galen! | lukeshep | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 6 maj 2009 09:41 |
| Contextadvisor - pop up driver mig galen | christine154 | Virus, spionprogram och säkerhet | 22 | 23 februari 2008 16:33 |
| ITunes gör mig galen! Vänligen hjälp | harriet40 | Multimedia & Codecs | 2 | 28 november 2007 04:18 |
| Hjälp snälla det driver mig galen | Timbo | General Hardware Chat | 17 | 24 november 2007 15:12 |
| Hjälp! Pop ups kör mig krackningsanläggningarna! | curlysmith | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 23 oktober 2007 11:22 |
| Thread Tools | |
| |