![]() |
|
| |||
| |||
| For mig er det her og DotA-Allstars. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Bill
| |||
| |||
| Oh yeh, det sker. Anyway, hvis du gerne iværksætteren stuff Johnchow.com er fantastisk. |
|
| |||
| |||
| Ser ud som en belastning af gamle blogs til mig. |
|
| |||
| |||
| Hvad mener du? : / |
|
| |||
| |||
| Kun Alex ville få at parre sig. Nogle blogs er ok, men 90% bare ævle meningsløs hest gylle om absolut ingenting. Bare min mening selvfølgelig. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke gå til mange tech blogs, jeg er stadig nyt for nogle af de tech terminologi, og ikke ønsker at se dum. Så jeg lære af fora som denne og så ved jeg ikke sund så dum længere. : D |
|
| |||
| |||
| Selv de bedste kan få det galt nogle gange Mamab undtagen politikere, der får det forkert hele tiden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Thers nye fora blevet gjort hele tiden Nogle er gode sjovt "afhænger af, hvordan de kører"! : D
| |||
| |||
| Forsøger du at sige nogle ting Maria pige? Hvis ja spytte den ud og fortælle det, hvordan det er. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sammenkobling fora? | :: Aaron:: | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 7 april 2008 12:00 |
| Hi, Ny computer Forums | davidxprice | Indføre Yourself Her | 6 | 13th Dec 2007 02:22 |
| Sub Forums | Computer Spec | Fællesskabet News & Chat | 2 | 3 oktober 2006 15:44 |
| Thread Tools | |
| |