![]() |
|
| |||
| |||
| För mig är det här och Dota-Allstars. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Bill
| |||
| |||
| Oh yeh, det händer. I alla fall om du vill företagare stuff Johnchow.com är stor. |
|
| |||
| |||
| Ser ut som en massa gamla bloggar till mig. |
|
| |||
| |||
| Vad menar du? : / |
|
| |||
| |||
| Endast Alex skulle komma att mate. Vissa bloggar är ok, men 90% bara svammel meningslös hästgödsel om absolut ingenting. Bara min åsikt förstås. |
|
| |||
| |||
| Jag vill inte gå till många tech bloggar, jag är fortfarande ny på några av de tekniska termer, och inte vill se dum. Så jag lära av forum som detta och då jag inte ljudet så dum längre. : D |
|
| |||
| |||
| Även de bästa kan få det fel ibland Mamab utom politiker som får fel hela tiden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Thers nya Forum skett hela tiden Några är bra roligt "beror på hur de kör"! : D
| |||
| |||
| Försöker du säga några sak Maria flicka? Om så spotta ut det och tala om hur det är. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Länka forum? | :: AARON: | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 7 april 2008 12:00 |
| Hej, Ny på datorn Forum | davidxprice | Presentera dig här | 6 | 13 december 2007 02:22 |
| Sub Forum | Computer Spec | Gemenskapen Nyheter & Chat | 2 | 3 oktober 2006 15:44 |
| Thread Tools | |
| |