![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, jeg har lige fået 100 £ og ikke er sikker på, hvad de skal købe, var jeg overvejer at købe en ny sag med et vindue og nogle førte fans, men som ive sikkert sagt før, im den type at tænke over det bruger mine penge på, hvad jeg synes il få mest ud af og senere få den følelse af "ohh Bare jeg havde brugt de penge på denne /, at" så hvad ville du gøre hvis du vidste, du havde en 100 pund til splash om, hvad nogensinde, du ønsker, men at vide, Thats de eneste penge, du skal se i et stykke tid (måneder)? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan du sende din nuværende specs, så vi kan se, whats bedst at opgradere?
| |||
| |||
| u kunne sætte dem i banken og få renter til (meget langsomt) gøre dig til millionær! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol im samme måde Kano mabye investere i Google? en ny computer? lære at spille et instrument? af disse too bad der afbrydes
| |||
| |||
| Lmao tak for de ideer fyrene, men min kæreste som lagde planer med pengene ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Problem løst! (Nå, nyt problem, anyway!)
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Right ... så det er 100 £ gået til enten et par sko, en ny taske eller et nyt sæt øreringe ...
| |||
| |||
| Eller forlovelsesring: p Ingen idé om hvad jeg ville bruge 100 £ om, sandsynligvis holde dem i banken, til jeg ville have det til noget |
|
| |||
| |||
| "Du kan aldrig få for mange sko!" YES YOU CAN!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Brug for en ny video kort - £ 180 for at tilbringe | Whyred | Grafikkort & Monitors | 1 | 30. maj 2009 11:06 |
| Vælge et skærmkort - Jeg vil gerne bruge omkring 150 $ | xZoDiACx | Grafikkort & Monitors | 15 | 20. maj 2009 06:58 |
| Lappy needed! € 700 / £ 550 / $ 1.100 for at tilbringe | SocialWarfare | Laptops, Mobiles & PDA'er | 10 | 27 marts 2008 12:34 |
| Hvor lang tid vil du tilbringe online? | Slange | Off Topic Discussion | 25 | 7. maj 2007 17:26 |
| Thread Tools | |
| |