![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Jeg har nettopp fått 100 pund og er usikker på hva som skal kjøpe, jeg vurderer å kjøpe en ny sak med et vindu og noen ført fans, men som Ive trolig sagt før, im typen til å tenke over , bruke pengene mine på det jeg tror vil få mest ut av, og senere får den følelsen av "ohh Jeg skulle ønske jeg hadde brukt de pengene på / at" hva ville du gjort hvis du visste du hadde 100 pund for å sprute på hva gang du ønsker, men megetsigende dvs de eneste pengene du ser på en stund (måneder)? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan du legge inn gjeldende spesifikasjoner, slik at vi kan se hva som best å oppgradere?
| |||
| |||
| u kunne sette den i banken og få interesse for (svært sakte) gjøre deg en millionær! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol im samme måte kano mabye investere i Google? en ny datamaskin? lære å spille et instrument? av disse Synd det avviklet
| |||
| |||
| Lmao takk for ideene gutta, men kjæresten min som laget planer med penger ... |
|
| |||
| |||
| Sitat:
![]() ![]() ![]() ![]() Problem løst! (Vel, nytt problem anyway!)
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Akkurat ... Så det er £ 100 gått til enten et par sko, en veske eller et nytt sett med øredobber ...
| |||
| |||
| Eller engasjement ring: p Ingen anelse om hva jeg vil bruke £ 100 på, sannsynligvis feste den i banken før jeg ville det for noe |
|
| |||
| |||
| "Du kan aldri ha for mange sko!" Ja, det kan du!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
|