![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, jag har precis fått 100 pund och är osäker på vad jag ska köpa, jag funderar på att köpa ett nytt fall med ett fönster och en del lett fans, men som ive förmodligen sagt tidigare, im den typ som anser att det under , spendera mina pengar på vad jag tror ska få mesta möjliga ut och sedan få den känslan av "Åhh jag önskar att jag hade använt de pengarna på detta / att" så vad skulle du göra om du visste att du hade en 100 pund till stänk på vad allt du vill utan att känna thats de enda pengar du kommer att få se ett tag (månader)? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan du skicka din nuvarande specs så vi kan se vad som bäst att uppgradera?
| |||
| |||
| u kan uttrycka det på banken och få ränta på (väldigt långsamt) gör själv en miljonär! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol im samma sätt kano mabye investera i Google? en ny dator? lära sig spela ett instrument? av dessa Synd att det inte avbrytas
| |||
| |||
| Lmao tack för de idéer som killar, men min flickvän som gjort planer med pengar ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Problemet löst! (Nåja, nya problem i alla fall!)
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rätt ... så det är £ 100 gått till antingen ett par skor, en ny handväska eller en rad nya örhängen ...
| |||
| |||
| Eller engagemang ring: p Ingen aning vad jag vill spendera 100 pund om, förmodligen sätter det på banken tills jag ville ha det för något |
|
| |||
| |||
| "Du kan aldrig ha för många skor!" Ja det kan du!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Behöver du ett nytt grafikkort - £ 180 att spendera | Whyred | Grafikkort & Skärmar | 1 | 30 maj 2009 11:06 |
| Välja en Grafikkort - Jag skulle vilja spendera runt 150 $ | xZoDiACx | Grafikkort & Skärmar | 15 | 20 maj 2009 06:58 |
| Lappy behövs! € 700 / £ 550 / $ 1.100 att spendera | SocialWarfare | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 10 | 27 mars 2008 12:34 |
| Hur mycket tid lägger du tillbringar online? | Snake | Off Topic Discussion | 25 | 7 maj 2007 17:26 |
| Thread Tools | |
| |