![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja hvad kan jeg sige om ugen, jeg har netop haft undtagen jeg ønskede jeg kunne have gennemgået i et hul og var der for resten af mit liv. Dette er hvad der er gået galt denne sidste uge.
1. Den Hoover pakket op - ikke en stor big deal, men stadig 2. Den ristet brød - ok, uheld kommer i 3's 3. Mikrobølgehovedet begynder at en virkelig dårlig støj - det skulle være slutningen af mit uheld 4. Mine biler timing bælte snaplukninger - Ouch, så meget for reglen om 3 Thank god alle er sorteret nu. Kom godt i de Hoover samlet op og repareret under garantien, fået en ny brødrister. Mikrobølgeovnen skal være særlige, som det faste selv (stadig at give det onde ser tho, lol), og jeg fik min bil tilbage i går. Ny timing bælte, nye drev bælte, ny leder pakning og en rekonditionerede topstykke. (Garage ønsket over £ 1000, godt jeg har en kammerat, der er et fuldt kvalificeret mekaniker, plukkede min bil op, gjort det reparationer og bragte det tilbage til mig for £ 350) Der er stadig lys for enden af tunnellen! Mit system: --
|
|
| |||
| |||
| timing bælte? wow, bare lidt større. Hvornår blev det sidste erstattes? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yikes. Det lyder slemt. Sikke en skiderik for timing bælte at gå, som virkelig sætter bilen ud af drift.
|
| |||
| |||
| Jeg har haft bilen 3 måneder, eneste, jeg glemte at spørge var omkring timingen bælte, spurgte alle andre mulige spørgsmål. Fik det hele fast nu, havde en samlet gennemgang af motoren gjort, alle pakninger udskiftet, ventiler reseated, alle bælter erstattes og alle timingen gjort, motor skal være god nu for ca 4 år indtil næste timing bælte ændre |
|
| |||
| |||
| Har du en Land Rover, zerocool? timingen bælter på Landy's altid gå på de mest ubekvemme tidspunkter |
|
| |||
| |||
| ingen Katana Jeg har en Renault Scenic |
|
| |||
| |||
| Jeg har haft tandpine så alvorlig, at jeg har overvejet at betale £ 550 for at få det sorteret eller ride min cykel ned af en klippeside forårsage theres ingen måde im gør det på NHS igen ... jeg vinde |
|
| |||
| |||
| oh et naturskønt. tæt nok. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Afhænger af, hvordan du ser på det, men jeg vil sige, du fik heldig med timingbelt spørgsmål ... Bruger ca £ 1200 om fastsættelse op min Vectra i oktober sidste år, fordi den havde brug for en ny gearkasse og kobling. Var tæt på cambelt ændre intervallet, så jeg besluttede at få en færdig i den proces, sammen med nogle andre bits og peaces.
| |||
| |||
| Citat:
__________________ serverguy |