![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou wat kan ik zeggen over de week die ik net heb gehad, behalve ik wilde kon ik hebben doorzocht in een gat en bleef er voor de rest van mijn leven. Dit is wat er mis is gegaan de afgelopen week.
1. De stofzuiger verpakt - niet een groot probleem, maar nog steeds 2. De geroosterde brak - ok, pech komt in 3's 3. De magnetron begint het maken van een echt slecht geluid - dat moet het einde van mijn pech 4. Mijn auto's timing gordel knipsluitingen - Oei, zo veel voor de regel van 3 Dank goed alles is gesorteerd nu. Haal het Hoover opgepakt en gerepareerd onder garantie, heb een nieuwe broodrooster. De magnetron moet speciaal omdat het vast zelf (nog waardoor het kwaad kijkt tho, lol) en ik heb mijn auto terug gisteren. Nieuwe timing riem, nieuwe station gordel, nieuwe koppakking en een gereconditioneerde cilinderkop. (Garage wilde meer dan £ 1000, goed werk heb ik een mate dat is een volledig gekwalificeerde monteur, nam mijn auto op, doen de reparaties en bracht hem terug naar me voor £ 350) Er is nog licht aan het eind van de tunnel! Mijn Systeem: --
|
|
| |||
| |||
| timing gordel? Wow, alleen een beetje groot. toen was het laatst vervangen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yikes. Dat klinkt slecht. Wat lastig voor de timing gordel om te gaan, die echt brengt de auto van de actie.
|
| |||
| |||
| Ik heb de auto 3 maanden, enige dat ik vergat te vragen ging over de timing gordel, vroeg elke andere mogelijke vraag. Heb je het allemaal vast nu, had een totale revisie van de motor gedaan, alle pakkingen vervangen, kleppen reseated, alle riemen vervangen en de timing gedaan, de motor moet nu goed voor ongeveer 4 jaar tot de volgende timing gordel verandering |
|
| |||
| |||
| heb je een Land Rover, zerocool? de timing gordels op Landy's altijd op de meest ongelegen tijden |
|
| |||
| |||
| geen katana Ik heb een renault scenic |
|
| |||
| |||
| Ik heb tand pijn zo ernstig dat ik heb overwogen het betalen van de £ 550 to get it gesorteerd of rijdt mijn fiets uit een klif oorzaak theres geen manier im doen het op de NHS weer ... Ik win |
|
| |||
| |||
| oh een schilderachtige. dicht genoeg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Afhankelijk van hoe je het bekijkt, maar ik zou zeggen je hebt geluk met de timingbelt nummer ... Breng ongeveer £ 1200 tot vaststelling van mijn Vectra oktober vorig jaar, omdat het nodig is een nieuwe versnellingsbak en koppeling. Is dicht bij de cambelt wijzigingsinterval dus besloot ik om dat een plaats in het proces, samen met enkele andere bits en stukken.
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Slow New Computer .. Verlost van Windows System Suite is een week geleden en nog steeds traag. | bryan123 | Virus, spyware & Security | 1 | 25 augustus 2009 10:40 |
| Bad Computer week! | SocialWarfare | Off Topic Discussie | 2 | 29 nov 2007 08:50 |
| Ik formaat een keer per week;) | phoeniximportersuk | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 11 sep 2007 17:52 |
| Thread Tools | |
| |