![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel hva kan jeg si om den uken jeg har nettopp hatt unntatt jeg ønske jeg kunne ha gjennomgått i et hull og bodde der resten av livet. Dette er hva som har gått galt denne siste uken.
1. Den støvsuge pakket opp - ikke en stor big deal, men likevel 2. De ristet brøt - ok, uflaks kommer i 3's 3. Den microondas begynner å lage et virkelig dårlig støy - som bør være slutten på min uflaks 4. Mine biler timing belte låses - Au, så mye for regelen av 3 Takk gode alle er sortert nå. Får støvsuge plukket opp og reparert under garanti, har fått en ny brødrister. Den microondas må spesielt som det faste selv (fortsatt gi den onde ser tho, lol) og jeg fikk bilen tilbake igår. Ny timing belte, nye stasjonen belte, ny leder pakning og en reconditioned topplokk. (Garage savnet over kr 1000, god jobb Jeg har en kompis som er en fullstendig mekaniker, plukket bilen opp, gjort reparasjoner og brakte den tilbake til meg for £ 350) Det er fortsatt lys i enden av tunnelen! Min System: --
|
|
| |||
| |||
| Tidspunktet beltet? wow, litt større. Når ble den siste erstattet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yikes. Det høres ille. Hvilken Stikk for timing belt å gå, som virkelig setter bilen ut av handlingen.
|
| |||
| |||
| Jeg har hatt bilen 3 måneder, eneste jeg glemte å spørre om tidspunktet belte, spurte alle andre mulige spørsmål. Har alt løst nå, hadde en total overhaling av motoren gjort, alle pakninger erstattes, ventiler reseated, alle belter erstattes og alle tidspunktet gjort, motor skal være bra nå i ca 4 år til neste timing belte endre |
|
| |||
| |||
| Har du en Land Rover, zerocool? timingen belter på Landy alltid gå på den mest ubeleilig ganger |
|
| |||
| |||
| no Katana Jeg har en Renault scenisk |
|
| |||
| |||
| Jeg har hatt tann verke så alvorlig at jeg har vurdert å betale kr 550 for å få det sortert eller ri min sykkel av en klippe føre Theres ingen måte im gjør det på NHS igjen ... i seier |
|
| |||
| |||
| oh en naturopplevelse. nær nok. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avhenger av hvordan du ser på det, men jeg vil si at du hadde flaks med timingbelt problemet ... Bruke omtrent £ 1200 fikse opp min Vectra sist oktober fordi det trengs et nytt gir og clutch. Var nær cambelt endringsintervallet så jeg bestemte meg for å få den ferdig i prosessen, sammen med noen andre biter og peaces.
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ serverguy |