mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Hvorfor virker nogle mods omdannet til idioter

Closed Thread

Thread Tools
Old 2 januar 2008, 19:11
Donor-Gruppen

Jeg gik og efterlod en farvel-besked om de onde hjemmeside for døden, og jeg straks begyndte at få flamed. en af de gamle mods kom der og begyndte råben på mig til at forlade en farvel post.

Jeg vil blot efterlade noget at fortælle alle mine gamle venner på samme tid, at jeg blev endeligt forlader fordi jeg ikke kunne stå webstedets crap længere.

og ud af ingenting, halvdelen af dem starter i flammer, og en af dem selv redigeret min post, så jeg kunne ikke fornærme dem for det.

what's mest forstyrre er, at jeg forsøgte at være rart, og semi-respektfuld trods mine følelser mod website, især fordi det var et farvel til nogle af mine gode venner. og jeg ville i det mindste lade dem vide, jeg var stadig hjælpe til, netop på dette website.

det er én ting at være bitter. men at udvikle sig til sådan en stor ***** at du flamme mennesker, der bliver nice er noget helt andet.

Jeg tror jeg har stadig fået nogle sidesten bagage fra dette websted, som jeg ikke helt over endnu.

Mit system: Ezekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2.66ghz
Bundkort:
MSI P-35 Neo Combo chipset
RAM Hukommelse:
2 GB G. Skill DDR2 800 MHz
Grafikkort (r):
BfG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 lydkort
Harddisk (e):
160 gig Western Digital SATA-drev
Optisk drev (r):
ASUS 16x DVD-CD-RW Combo drev
Sag / PSU:
CoolerMaster tilfælde Antec Earthwatts 500W
Køling:
3x lager 120mm fans, 1 bestand CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Monitor (s):
22 tommer Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 2 januar 2008, 19:17
Administrator Gruppen

Jeg får kede af det, jeg dont omhu, hvad der sker på de "andre" forum og hverken gøre dette forums medlemmer, også jeg kan ikke se, hvorfor du mener, det er OK at komme her f'in og blind'in.

Du bedes sætte det til at hvile nu.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Closed Thread

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.