![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg gik og efterlod en farvel-besked om de onde hjemmeside for døden, og jeg straks begyndte at få flamed. en af de gamle mods kom der og begyndte råben på mig til at forlade en farvel post.
Jeg vil blot efterlade noget at fortælle alle mine gamle venner på samme tid, at jeg blev endeligt forlader fordi jeg ikke kunne stå webstedets crap længere. og ud af ingenting, halvdelen af dem starter i flammer, og en af dem selv redigeret min post, så jeg kunne ikke fornærme dem for det. what's mest forstyrre er, at jeg forsøgte at være rart, og semi-respektfuld trods mine følelser mod website, især fordi det var et farvel til nogle af mine gode venner. og jeg ville i det mindste lade dem vide, jeg var stadig hjælpe til, netop på dette website. det er én ting at være bitter. men at udvikle sig til sådan en stor ***** at du flamme mennesker, der bliver nice er noget helt andet. Jeg tror jeg har stadig fået nogle sidesten bagage fra dette websted, som jeg ikke helt over endnu. Mit system: Ezekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg får kede af det, jeg dont omhu, hvad der sker på de "andre" forum og hverken gøre dette forums medlemmer, også jeg kan ikke se, hvorfor du mener, det er OK at komme her f'in og blind'in.