Miksi jotkut mods kääntyvän idiootteja Menin ja jätti hyvästit viesti pahan verkkosivuilla kuoleman, ja i heti aloin flamed. vanhan mods tuli sinne ja alkoi huutaa minua varten jättää hyvästit postitse.
Halusin lähteä jotain kertoa kaikki vanhoja ystäviä samalla, että olin vihdoin jättää, koska en voinut seistä sivuston crap enää.
ja kuin tyhjästä, puolet heistä aloittaa liekeissä, ja yksi niistä jopa edited minun post joten en voinut loukata heitä siitä.
mikä parhaiten horjuttamatta on se, että olen yrittänyt olla mukava, ja puoliperävaunujen kunnioittava huolimatta tunteitani kohti verkkosivuilla, erityisesti koska se oli hyvästit myös minun hyviä ystäviä. ja halusin ainakin kertoa heille, i oli vielä auttamassa juuri tällä sivustolla.
se on eri asia olla katkera. mutta kääntyvän niin suuri ***** että olet liekki ihmisille, että on mukavaa, on aivan toinen.
Oletan, olen silti saanut joitakin jäänne matkatavaroiden siitä verkkosivuilla, että en ole aivan yli aivan vielä.
My System: Hesekiel Processor (s): Intel Core 2 Duo E6750 2,66 GHz | Emolevy: MSI P-35 Neo Combo-piirisarja | RAM-muisti: 2 keikat G. Skill DDR2 800MHz | Graphics Card (s): BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 Mt | Äänikortti: Creative 7,1 Äänikortit | Kiintolevy (t): 160 keikka Western Digital SATA-asema | Optinen asema (t): ASUS 16x dvd-cd-rw combo-asema | Asia / PSU: CoolerMaster tapauksessa Antec Earthwatts 500W | Jäähdytys: 3x varastossa 120mm tuulettimet, 1 varastossa CPU fan | Network / Internet: Brighthouse Kaapeli 1 Mt / s | Monitor (t): 22-tuumainen Samsung laajakuva | Operating System (s): Windows XP Pro SP2 | |