mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Off Topic Discussion

Register

Varför är en del mods förvandlas till idioter

Closed Thread

Thread Tools
Old 2 januari 2008, 19:11
Givargruppen

Jag gick och lämnade ett farväl meddelande om onda webbplats död, och jag omedelbart började få flamed. en av de gamla mods kom på det och började skrika på mig för att lämna ett hej efter.

Jag ville bara lämna något att säga till alla mina gamla vänner på samma gång att jag var sist att lämna eftersom jag inte kunde stå webbplatsens skit längre.

och från ingenstans, hälften av dem börjar brinnande, och en av dem även redigerade min post så jag kunde inte förolämpa dem för det.

vad som är mest upprörande är att jag försökte vara trevlig och delvis respektfullt trots mina känslor mot webbplats, särskilt eftersom det var ett farväl till några av mina goda vänner. och jag ville åtminstone låta dem veta att jag fortfarande hjälpa till, just på denna webbplats.

det är en sak att vara bitter. utan att förvandlas till en så stor ***** som du lågan människor som trevliga är något helt annat.

Jag antar att jag fortfarande har lite överbliven bagage från den webbplats som jag inte riktigt över ännu.

Mitt System: Hesekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66 GHz
Moderkort:
MSI P-35 Neo Combo chipset
RAM Minne:
2 gig G. Skill DDR2 800MHz
Grafikkort (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512MB
Ljudkort:
Creative 7.1 ljudkort
Hårddisk (s):
160 gig Western Digital SATA drive
Optisk enhet (er):
ASUS 16x dvd-cd-rw combo enhet
Mål / PSU:
CoolerMaster fall Antec Earthwatts 500W
Kylning:
3x lager 120mm fläktar, 1 lager CPU fläkt
Nätverk / Internet:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Monitor (s):
22 tums Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 2 januari 2008, 19:17
Administrator Group

Jag blir uttråkad av detta, jag dont care vad som händer på andra forum och inte heller göra detta forum medlemmar jag också förstår inte varför du tycker det är OK att komma hit f'in och blind'in.

Skriv detta att vila nu.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Closed Thread

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.