![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag gick och lämnade ett farväl meddelande om onda webbplats död, och jag omedelbart började få flamed. en av de gamla mods kom på det och började skrika på mig för att lämna ett hej efter.
Jag ville bara lämna något att säga till alla mina gamla vänner på samma gång att jag var sist att lämna eftersom jag inte kunde stå webbplatsens skit längre. och från ingenstans, hälften av dem börjar brinnande, och en av dem även redigerade min post så jag kunde inte förolämpa dem för det. vad som är mest upprörande är att jag försökte vara trevlig och delvis respektfullt trots mina känslor mot webbplats, särskilt eftersom det var ett farväl till några av mina goda vänner. och jag ville åtminstone låta dem veta att jag fortfarande hjälpa till, just på denna webbplats. det är en sak att vara bitter. utan att förvandlas till en så stor ***** som du lågan människor som trevliga är något helt annat. Jag antar att jag fortfarande har lite överbliven bagage från den webbplats som jag inte riktigt över ännu. Mitt System: Hesekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag blir uttråkad av detta, jag dont care vad som händer på andra forum och inte heller göra detta forum medlemmar jag också förstår inte varför du tycker det är OK att komma hit f'in och blind'in.