![]() |
|
| |||
| |||
| Google "Viscount Linley" for at finde ud af!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hhhmm whats det har at gøre med loven? han ville få afpresse? update mig mike im træt
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Jeg ville være at bryde loven, hvis jeg gjorde! Det er det punkt, kan du bare google oplysningerne, men kan ikke oplyse det!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| så hvis ikke lov til at sige noget om det på alle? ingenting? bare google det?
| |||
| |||
| Citat:
Mind dig, en eller anden måde Kina formår at bortfiltrere nogen pinlige afsløringer på nettet om massakrer på sine borgere!