![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sain selville keskiviikkona, että minun tarvitsi saada ab fysiikan ottamaan sen korkea muuten se oli keramiikka minulle (miksi haluaisin tehdä keramiikka?!) niin i tarkistettu 5 tuntia torstaina 5 till 10 ja samat perjantaista vetää minun luokka oli mainos AB 2päivää, la tentin ja sai 2 B: n, mutta oli 2 tunnusten A!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyvin tehty!
| |||
| |||
| Haluan tehdä tietojenkäsittelyoppia uni mutta i cant ottaa korkeampi tieto-ja int2 matematiikan joten minun täytyy tyytyä korkeampi Matemaattista A korkeampi tietojenkäsittely, voin silti saada se, jolla on korkeampi, mutta haluaisin mieluummin kehittyneet korkeampi |
|
| |||
| |||
| Onnittelut perämies. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hyvää työtä
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sepä kivaa kaveri
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Roflcopter. ![]() The "keramiikka" huomautuksia sai minut hihittää.
|
| |||
| |||
| : D: D juuri tehnyt viime paperin ja sai A-ja AB: D |
|
| |||
| |||
| Quote:
Mikä tämä on korkeampi ja Advanced korkeampi asia liian?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| sen Skotlannin vastaava on tasoja ja sen yllä Lisäksi on käynyt ilmi Sain kaiken A hän merkitty väärässä !!!!!!!!! |