![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik vond op woensdag, dat ik die nodig is om ab te krijgen in de fysica in te nemen in het hoger anders was het aardewerk voor mij (waarom zou ik dat willen aardewerk doen?!) dus ik herziene 5 uur op donderdag van 5 tot 10 en het op dezelfde Vrijdag naar mijn rang omhoog trekken van de advertentie op AB in 2 dagen, zat het examen en behaalde 2 b's maar 2 punten van een a!!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Well done!
| |||
| |||
| Ik wil de informatica doen in uni but i cant hogere informatica en wiskunde int2 nemen Dus ik moet genoegen nemen met een hoger in de wiskunde een een hogere in de informatica, kan ik nog steeds met een hoger, maar ik zou liever geavanceerde hoger |
|
| |||
| |||
| Gefeliciteerd mate. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| goed werk
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| leuk een buddy
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Roflcopter. ![]() De "aardewerk" opmerkingen maakte me grinniken.
|
| |||
| |||
| : D: D net gedaan verleden papier en kreeg een A en AB: D |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Wat is dit hoger en geavanceerde hoger ding ook?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| zijn de Schotse equivalent van een niveau, en de een boven Ook blijkt uit kreeg ik een meer dan alle A hij het fout gerekend !!!!!!!!! |