![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg fant ut på onsdag at jeg trengte å komme AB i fysikk for å ta det i høyere ellers var det keramikk for meg (hvorfor skulle jeg ønske å gjøre keramikk?!) så jeg reviderte 5 timar torsdag fra 5 til 10 og det samme på fredag å trekke karakteren min opp fra annonsen AB i 2 dager, satt eksamen og fikk 2 b's men var 2 markerer en a!!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Well done!
| |||
| |||
| jeg vil gjerne gjøre informatikk i uni bortsett fra jeg skrånende ta høyere databehandling og int2 matte så jeg må betale for en høyere i matematikk en høyere i databehandling, kan jeg likevel få det med en høyere, men jeg foretrekker avansert høyere |
|
| |||
| |||
| Gratulerer kompis. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| god jobb
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nice one kameraten
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ROFLCOPTER. ![]() Den "keramikk" bemerker gjorde meg latter.
|
| |||
| |||
| : D: D bare gjort en fortid papir og fikk en A og AB: D |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Hva er dette høyere og avansert høyere ting også?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| dens det skotske tilsvarer en nivåer og den ene over den også det viser seg jeg fikk en over alle A han merket det galt !!!!!!!!! |