![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag fick reda på onsdagen att jag behövde få AB i fysik för att ta den i högre annars var det keramik för mig (varför skulle jag vilja göra keramik?!) så jag ändrade 5 timmar på torsdag från 5 till 10 och lika mycket fredag dra min lönegrad upp från annons till AB i 2 dagar, satt testet och fick 2 b-talet men var 2 markerar en a!!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bra gjort!
| |||
| |||
| Jag vill göra datavetenskap på uni but i cant ta högre beräknings-och int2 matematik så jag måste nöja sig med en högre i matematik en högre inom data, kan jag fortfarande få den med en högre, men jag skulle föredra avancerad högre |
|
| |||
| |||
| Grattis mate. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| bra jobb
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nice en kompis
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ROFLCOPTER. ![]() Den "Pottery" inlägg fick mig att skrocka.
|
| |||
| |||
| : D: D gjort just en tidigare papper och fick ett A och AB: D |
|
| |||
| |||
| Citat:
Vad är högre och avancerad högre sak också?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| dess den skotska motsvarigheten till en nivå och en ovanför också det visar sig att jag fick en över alla A han märkt det fel !!!!!!!!! |