![]() |
|
| |||
| |||
| Vigtig nyhed! Så får du dine resultater straks?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| næsten, nu blot for de egentlige eksamen i en uge, men i det mindste jeg kan komme ind på et niveau, fysik
| |||
| |||
| Åh, disse er mock eksamener?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| der prelims du sidder 2 en før jul og én efter hvis du er syg i løbet af de egentlige eksamener disse anvendes til appel også disse beslutte vejr du lad i klasser du ønsker at komme ind |
|
| |||
| |||
| Oh I see. så du er sikker på de kurser, du ønsker. genialt! Jeg hører selv Sheffield UNI kan ikke udfylde sin compsci steder i disse dage.
|
| |||
| |||
| og jeg vil forhåbentlig alle går godt forlader skolen med disse på et niveau fysik computing info systemer humanbiologi Matematik og måske i adv højere (bedre end en niveauer) fysik biologi |