![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hyviä uutisia! Niin saat tuloksia heti?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| melkein, nyt vain todellinen tutkinnon viikossa, mutta ainakin voin päästä tasolle, fysiikka
| |||
| |||
| oh, nämä ovat vedos tentit?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| siellä prelims voit istua 2 ennen joulua ja sen jälkeen jos olet sairas aikana todellinen tentit niitä käytetään Muutoksenhakumenettelystä myös nämä päättää sää olet anna osaksi luokkiin haluat päästä |
|
| |||
| |||
| oh i nähdä. niin olet vakuuttanut kursseja haluat. loistava! Olen kuullut jopa Sheffield uni ei voi täyttää sen compsci paikoissa näinä päivinä.
|
| |||
| |||
| hyvin i toivottavasti kaikki menee hyvin koulunsa näiden tasolle fysiikka tietojenkäsittely info-järjestelmät ihmisen biologia matematiikka ja ehkäpä adv korkeampi (parempi kuin tasot) fysiikka biologia |