![]() |
|
| |||
| |||
| Geweldig nieuws! Dus je krijgt je resultaten onmiddellijk?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| bijna, nu alleen voor het echte examen in een week, maar ten minste ik kan je in een niveau fysica
| |||
| |||
| oh, deze zijn bespotten tentamens?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| er Prelims zit je 2 een voor de Kerst en een na als u ziek wordt tijdens de echte examens deze worden gebruikt voor beroep ook deze besluiten weer u laat in de klassen die u wenst te krijgen in |
|
| |||
| |||
| Oh ik zie. zodat u verzekerd zijn de cursussen die u wenst. brilliant! Ik hoor zelfs sheffield uni niet kan vullen haar compsci plaatsen deze dagen.
|
| |||
| |||
| Nou ik zal hopelijk allemaal goed gaat de school verlaten met deze op een niveau fysica computing info-systemen Humane Biologie wiskunde en misschien in adv hoger (beter dan een niveau) fysica biologie |