![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| OK, har Veiarbeid gå sin gang! La oss gjøre noe annerledes? Jeg foreslår å skrive en setning som gir mening, ett ord om gangen. (Jeg er optimist!)Jeg vil begynne ballen rulle: -------- Den, det
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| ny |
|
| |||
| |||
| alder
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The new age av
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den nye år infertile
|
| |||
| |||
| Den nye alder av infertile klonet (Kanskje vi burde legge til en <pop> funksjon også!)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den nye alder av infertile klonet cyberhumans
| |||
| |||
| Den nye alder av infertile klonet cyberhumans stengt
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den nye alder av infertile klonet cyberhumans lukket rangerer
|
| |||
| |||
| Den nye alder av infertile klonet cyberhumans lukket rekkene mot |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PC tregere enn verdens tregeste ting! | slim | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 40 | 20 nov 2008 06:35 |
| Verdens største HardDrive | pete21 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 15 nov 2008 05:18 |
| Thread Tools | |
| |