![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg så denne pic stund ago.thought det meget roman ![]() Når vinduet åbnes. Derefter vinduet er lukket ![]() Når vinduet er helt lukket. ![]() Blinde med Windows Fejlmeddelelse Tænk dets en le mig, men jeg deff wouldnt ønsker at vågne op til det hver morgen, ville du?
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ha, that's pretty cool.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lawl yeah jeg vil have den på mit værelse:)
|
| |||
| |||
| OMG! det øjeblik, jeg klikkede på denne tråd, og så det første billede min hjerne sagde "Du er nødt til at male, at på dit soveværelse væggen!" Når jeg har lidt flere penge til sprøjtemaling im gonna foretage nogle stencils og gøre dette i mit soveværelse, il post nogle billeder, hvis jeg forhåbentlig få det gjort. EDIT: Jeg har lige indset jeg kender nogen, der har dette enorme printer, sin gerne 4-5ft lang, tror jeg vil spørge ham, om han kunne udskrive en 4 med 3 BSOD og indsætte den på min væg: D |
|
| |||
| |||
| Cant tror du fyre faktisk ønsker, at dette i dit sted sind du pc'en Det lærte mig skak og kickboxing men at se på det første ting ingen måde
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Hver til sit eget jeg gætte, men jeg wouldnt tankerne vågne op til den BSOD
__________________ Tjah, jeg er officielt en semipro musiker ![]() 1. gig er den 7 juni 2009 |
|
| |||
| |||
| jeg dont behovet male på min væg til at vågne op til en BSOD. |
|
| |||
| |||
| LOL
__________________ Tjah, jeg er officielt en semipro musiker ![]() 1. gig er den 7 juni 2009 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fuld kontrol over en pc fra et andet rum? | stabbie | General Hardware Chat | 9 | 11th May 2009 10:32 |
| MSN vindue | tinkerbell | E-mail, VoIP og IM Discussion | 4 | 8 februar 2008 07:04 |
| Window XP Pro | WHATSUP | Windows-operativsystemer | 5 | 27 januar 2008 09:03 |
| Window Vista Hvordan kunne de gøre det?? | Help1inghand | Windows-operativsystemer | 15 | 9 januar 2008 12:28 |
| Laptop vil ikke oprette forbindelse til internettet i hotelværelse | MarchingTbone317 | Networking, Modemer & VoIP | 5 | 30 juli 2007 08:59 |
| Thread Tools | |
| |