![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen nähnyt tämän pic hetken ago.thought hyvin romaanin ![]() Kun ikkuna on auki. Sitten ikkuna on suljettu ![]() Kun ikkuna on kokonaan suljettu. ![]() Blind Windows Error Message Ajattele sen naurahtaa itseäni mutta i deff wouldnt halua herätä siihen joka aamu, haluaisit?
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ha, se on aika siistiä.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lawl joo haluan sen omassa huoneessa:)
|
| |||
| |||
| Omg! Tällä hetkellä i napsauttanut tätä säiettä ja näki ensimmäisen kuvan minun aivot sanoi: "Sinun täytyy maalata, että teidän makuuhuoneen seinällä!" Kun olen hieman enemmän rahaa spraymaali im gonna tehdä joitakin stensiilit ja tehdä tämän makuuhuoneestani, il post joitakin kuvia jos i toivottavasti saan sen tehdä. EDIT: Olen vain ymmärtänyt i tiedät jonkun, joka on tämän valtavan kirjoitin, sen kuten 4-5FT leveä, mielestäni il kysyä häneltä, voisiko hän tulostaa 4 3 BSOD ja liitä se minun seinään: D |
|
| |||
| |||
| Cant usko te oikeastaan halua, että tämä teidän paikka mielessä sinulle kpl se opetti minulle shakki ja potkunyrkkeily mutta katsoa sen ensimmäinen asia ei mitenkään
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| |||
| |||
| Kukin omaan i arvata mutta i wouldnt mielessä herääväsi että BSOD
__________________ No, olen virallisesti semipro muusikko ![]() 1. keikka on 7. kesäkuuta 2009 |
|
| |||
| |||
| i dont tarvitse maalata minun seinään herätä joka BSOD. |
|
| |||
| |||
|
__________________ No, olen virallisesti semipro muusikko ![]() 1. keikka on 7. kesäkuuta 2009 |