![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zag deze pic een tijdje ago.thought het zeer roman ![]() Wanneer het venster wordt geopend. Dan is de venster wordt gesloten ![]() Wanneer het venster volledig is gesloten. ![]() Blind met Windows Error Message Denk aan haar een lach me maar ik deff wouldnt wilt wakker worden er elke ochtend, zou u?
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ha, that's pretty cool.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lawl Ja, ik wil het in mijn kamer:)
|
| |||
| |||
| Omg! het moment dat ik klikte deze draad en zag de eerste foto van mijn hersenen zei: 'Je hebt te schilderen dat op je slaapkamer muur! " Als ik een beetje meer geld voor verf im gonna make enkele stencils en doe dit in mijn slaapkamer, il post some pics als ik hopelijk het gedaan te krijgen. EDIT: Ik heb net realiseerde ik ken iemand die heeft dit grote printer, zijn als 4-5ft breed, denk ik wel vragen of hij kon afdruk van een 4 bij 3 BSOD en plak het op mijn muur: D |
|
| |||
| |||
| Cant believe jullie werkelijk wil dat dit in uw plaats let wel de pc hij leerde mij schaken en kickboksen maar om te kijken naar het eerste ding op geen enkele wijze
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| |||
| |||
| Ieder zijn eigen i guess but i wouldnt geest wakker worden met de BSOD
__________________ Nou, ik ben officieel een semipro muzikant ![]() 1e optreden is het de 7 juni 2009 |
|
| |||
| |||
| i dont need verf op mijn muur te worden gewekt door een BSOD. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ Nou, ik ben officieel een semipro muzikant ![]() 1e optreden is het de 7 juni 2009 |