![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg så denne pic stund ago.thought det svært novel
![]() Når vinduet er åpnet. Deretter lukkes ![]() Når vinduet er helt lukket. ![]() Blind med Windows Feilmelding Tenk det en ler av meg, men jeg deff wouldnt vil våkne opp til hver morgen, ønsker du?
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing.
![]() Min System: redden137
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ha, det er ganske kult.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Lawl ja jeg vil ha det på rommet mitt:)
|
|
|||
|
|||
|
Omg! det øyeblikket jeg klikket på denne tråden og så det første bildet hjernen min sa "Du har å male det på soverommet ditt veggen!" Når jeg har litt mer penger til spraymaling im gonna gjøre noen stencils og gjøre dette på soverommet mitt, skal legge noen bilder hvis jeg forhåpentligvis få det gjort.
EDIT: Jeg har nettopp innså jeg kjenner noen som har denne enorme skriver sine liker 4-5ft stort, tror jeg skal spørre ham om han kunne skrive ut i en 4 av 3 BSOD og lim den på veggen: D |
|
|
|||
|
|||
|
Cant tror dere faktisk vil ha denne i stedet
tankene du PCen Det lærte meg sjakk og kickboxing men å se på den første tingen ingen måte
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing.
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hver sin egen Jeg antar men jeg wouldnt mind waking opp til BSOD
|
|||
|
|||
|
jeg dont trenger maling på veggen til å våkne opp til en BSOD.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lol