![]() |
|
| |||
| |||
| Bemærket det var carboner 1 år milepæl på fora lige før, besluttede jeg gerne sige Tillykke og tak for hjælp med alle de spørgsmål, jeg har været udstationering! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kølig ![]() Carbon's råd er ikke noget pjat, lige til sagen. Nr. bling faktor. Han specs bygger, at han ville tage sig Der skal være en masse mennesker derude, der har fået bedre bang for deres sorteper takket være carboner viden.
|
| |||
| |||
| Der har været mange medlemmer har nydt godt af hans viden. Han er en fremragende mand og en stor medlem kan have på forum, bravo til ham. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Du kan også skylden Carbon for min var her lol, han anbefalede webstedet til mig fra Damp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I første omgang var jeg ligesom "det er ikke min fødselsdag!", Så jeg læser post. Tak for tænker på mig .. Jeg lover jeg vil skrive en ny guide snart: P
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Oh Gode, jeg ser frem til det = D |
|
| |||
| |||
| gøre en alt-i-en guide på hver side, du kan forestille dig. det bliver den computer Bibelen. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Carbon! Jeg brug for din hjælp! | Tizzy | General Hardware Chat | 4 | 31 august 2009 15:56 |
| Carbon, Need en Video Editering Build ....... | Bubba | General Hardware Chat | 5 | 3. maj 2009 20:19 |
| NFS Carbon på Xbox360 | Coolyxxx | PC & Console Gaming | 8 | 10 januar 2009 02:10 |
| Takket Carbon | Bubba | Off Topic Discussion | 3 | 20 august 2008 17:42 |
| Thread Tools | |
| |