![]() |
|
| |||
| |||
| Gemerkt werd kool 1 jaar mijlpaal op de forums alleen eerder, besloot ik zou zeggen Gefeliciteerd en bedankt voor de hulp bij alle kwesties I've been posting! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Koel ![]() Carbon advies is no-nonsense, straight to the point. Geen bling factor betrokken. Hij bouwt specs dat hij zou zich Er moet een hoop mensen zijn die hebben betere bang voor hun Buck dankzij kool kennis.
|
| |||
| |||
| Er zijn veel leden geprofiteerd van zijn kennis. Hij is een prima vent en een geweldige lid te zijn op het forum, goed gedaan met hem. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
U kunt ook schuld Carbon voor mijn aanwezigheid hier lol, hij heeft de site naar mij van stoom. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| In eerste instantie was ik als "het is niet mijn verjaardag!", Dan lees ik het bericht. Bedankt voor het denken van mij .. Ik beloof Ik schrijf een nieuwe gids binnenkort: P
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Oh goody, ik kijk uit naar het = D |
|
| |||
| |||
| maken van een all-in-een gids op elk onderdeel dat u kunt bedenken. het zal de computer bijbel. |