![]() |
|
| |||
| |||
| Merke det var Carbons 1 år milepæl på forumet bare tidligere, besluttet jeg vil si Congrats og takk for hjelpen med alle problemene jeg har vært innlegg! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kjølig ![]() Carbon råd er ikke tull, rett til poenget. Ingen bling faktor involvert. Han spesifikasjoner bygger på at han ville ta seg Det må være mange mennesker der ute som har fått bedre bang for sine penger takket være Carbons kunnskap.
|
| |||
| |||
| Det har vært mange medlemmer dratt nytte av sin kunnskap. Han er en flott fyr og en stor medlem har på forumet, godt gjort for ham. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Du kan også skylden Carbon for meg å være her lol han anbefalte området til meg fra Steam. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Først var jeg som "det er ikke min bursdag!", Da jeg leste innlegget. Takk for tenker på meg .. jeg lover jeg skal skrive en ny guide snart: P
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Å Goody, Jeg gleder meg til det = D |
|
| |||
| |||
| foreta en alt-i-ett guide på hver del du kan forestille deg. det vil være datamaskinen bibelen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Carbon! Jeg trenger din hjelp! | Tizzy | General Hardware Chat | 4 | 31 august 2009 15:56 |
| Carbon, trenger en videoredigering Bygg ....... | Bubba | General Hardware Chat | 5 | 3 mai 2009 20:19 |
| NFS Carbon på xbox360 | Coolyxxx | PC & Console Gaming | 8 | 10 januar 2009 02:10 |
| Takk Carbon | Bubba | Av Emne Diskusjon | 3 | 20 august 2008 17:42 |
| Thread Tools | |
| |