![]() |
|
| |||
| |||
| Märkte att det var kol 1 år milstolpe på forum bara tidigare, beslutade jag säga grattis och tack för hjälp med alla frågor jag har varit meddelanden! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sval ![]() Carbons råd är inga dumheter, rakt på sak. Nr Bling faktorn inblandad. Han specs bygger att han skulle ta sig Det måste finnas en hel del människor där ute som har bättre bang för sina pengar tack vare kol kunskap.
|
| |||
| |||
| Det har varit många medlemmar nytta av hans kunskaper. Han är en bra kille och en stor medlem att få på detta forum, bra gjort med honom. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Du kan också skylla Carbon för min närvaro här lol, han rekommenderade platsen för mig från Steam. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Till en början var jag som "det är inte min födelsedag!", Och sedan jag läste inlägget. Tack för att tänka på mig .. Jag lovar jag ska skriva en ny guide snart: P
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Åh Goody, jag ser fram emot det = D |
|
| |||
| |||
| göra en allt-i-en handbok för varje del du kan tänka dig. det blir datorn bibel. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Carbon! Jag behöver din hjälp! | Tizzy | General Hardware Chat | 4 | 31 AUGUSTI 2009 15:56 |
| Carbon behöver en Videoredigering Bygg ....... | Bubba | General Hardware Chat | 5 | 3 maj 2009 20:19 |
| NFS Carbon på Xbox360 | Coolyxxx | PC & Console Gaming | 8 | 10 januari 2009 02:10 |
| Tack Carbon | Bubba | Off Topic Discussion | 3 | 20 august 2008 17:42 |
| Thread Tools | |
| |