![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Se oli paha jäähtyä ampui sinua lähetetty, että inards teistä tietokoneeseen. Olen nöyrästi ja kunnioitusta. EDIT: Sisäpintojen pic minä tarkoitan. (vain hemmetin, se vei minut 4 muokkaukset saada tämän oikeuden lol) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Te tiedätte, voit kommentoida kuvia bubs?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| joka oli myös tästä?
|
| |||
| |||
| Ei Dave lol. Olen ollut vilkkaampina kuin kissa, jotka kattavat enintään doo doo ja lomalla ja jäi lisäksi, että kuva-albumit. Se oli mukavaa touch BTW, hyvää työtä sinäkin. I JUST näki "Seuraava kuva" vaihtoehto, pics lol. Jos saat mahdollisuuden, kerro miten kommentoida kuvia. Olen vain kiireinen juuri nyt yrittää oppia. pete21: se oli KUIN lol. Onko olemassa muita Pete's on täällä? EDIT: Unohda Dave. Olen nähnyt. Se on niin selvää, enkä tiedä, miksi en nähnyt sen jo aiemmin. Hand minulle merkki ............. |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| olen oikeastaan vain pete täällä .. ![]() kiitos teille siitä kuva kommentti
__________________ |
|
| |||
| |||
| Quote:
Plus thats vain ihmiset whos nimet alkavat pete .. : S Valitettavasti tuhota hupiin
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |