![]() |
|
| |||
| |||
| Det var ett vansinnigt cool sköt dig postat av inards av er dator. Jag står ödmjukt skräckslagen. EDIT: Insidan pic jag menar. (bara för fan, det tog mig 4 redigeringar för att få denna rätt lol) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du vet att du kan kommentera bilder JÄSNINGSÄMNE?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| som var här också?
|
| |||
| |||
| Nr Dave lol. Jag har varit busier än en katt som täcker upp doo doo och på semester och missade tillägg av fotoalbum. Det var en fin touch BTW, bra jobb för dig också. Jag såg "nästa bild" alternativet för pics lol. Om du får en chans, säg mig hur du synpunkter på bilder. Jag är bara upptagen just nu för att försöka lära sig. pete21: det var att DU lol. Finns det några andra Pete's här? EDIT: Glöm Dave. Jag såg det. Det är så uppenbart Jag vet inte varför jag inte såg det tidigare. Hand mig underteckna ............. |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| är jag verkligen den enda Pete om här .. ![]() tack för att du bilden kommentar
__________________ |
|
| |||
| |||
| Citat:
Plus thats enda whos namn börjar med Pete .. : S ledsen att att förstöra det roliga
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |