![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dette er min kamp skibet gjorde jeg det står 5 fod lang og ca en meter høj aldrig gjorde færdig med det .. sine stadig indsamle støv under min seng ![]() Jeg gjorde det med nogen planer .. gjort det op, da jeg gik .. tror ikke, jeg gjorde, at dårlig jeg havde tænkt mig at bruge en 12V bil batteri og en bilrude rudeviskere motor. Jeg forsøgte at deltage i denne båd klub og når de ser det, de sagde nej ... jeg tror måske fordi sine større end de andre i klubben ![]() nogen ELS har nogen? ![]() ![]()
|
| |||
| |||
| Hvis du skulle til at bygge en legetøjet båd, at de store hvorfor ikke bygge en du kunne række på en sø et sted i sommer? lol Jeg har et projekt i tankerne, hvilket for mit kæledyr rotter, dens et lille tårn sige 5 m høje 3ft lang lavet af træ og trådnet hegn, når mine penge flow henter lidt lol, I'll start og efter billeder her. |
|
| |||
| |||
| Citat:
yer sin smukke store int det![]() være interessant at se, at mate!
__________________ |
|
| |||
| |||
| fundet en anden en .. ca 3 år siden en .. aldrig fik til at afslutte dette en alt for .. haft en ulykke efter forsøger at gøre aj igen igen gjorde alt det arbejde, min egen .. måske det viser hehe![]() ![]() airbag eller playstation ?.... plastation ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() første boot installere tanken .. fik kede så ændrede det den ene frem for alt dette
__________________ |
|
| |||
| |||
| Hvor har du finde penge til, at sidste ser f *** Ing awesome! |
|
| |||
| |||
Nå her er den ene, som jeg startede tilbage i 1996, da jeg ikke har en computer til at spiller på. Jeg arbejdede for en læge, der ejes over 800 acers det meste af det var skoven. Han besluttede at få det loged ud, og mange af de træer, de skære ned blev vil over 200 år gammel. Vil, fordi han fortalte mig at holde øje med disse loggere så de ikke skæres ned på gamle vækst træer de var over 350 i år. Jeg fandt dette stykke træ, og efter at have set noget som dette i en kirke her i nærheden jeg høvlet på at gøre mit eget.Nå nu er det over 14 år senere er jeg sitll arbejder på det. Ved første det gik hurtigt, men da skoven dryed ud af, at det bliver sværere at arbejde med knive. Så efter mange afskårne fingre her er hvad der blev gjort hidtil. |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Jeg sætter den på auktion, da jeg styrtede det og sælges indersiden bits separat
__________________ |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ |
|
| |||
| |||
| Hvis jeg nævnt alle de ufærdige projekter, jeg har og medtaget billeder, Dave ville sparke mig ud af stedet for at optage alle hans båndbredde lol. Og de vil kun være de projekter, jeg har i de sidste 6 år, om jeg har boet her i huset .............. Jeg sætter PRO At. Den verdensmester i start-ting og ikke gøre det færdigt. På et tidspunkt i denne måned, selv om jeg vil bryde min perfekte resultater ved faktisk at udfylde noget: min garage / shop. Jeg henvendte mig en carport i en garage. rammesiden, ydre beklædning (skum bord), og døren er op sammen med halvdelen af isolering og beadboard. Lørdag en ven vil være over for at hjælpe mig sætte cement bord på ydersiden. Så jeg behøver kun at trådbunden det, kan du sætte den anden halvdel af isolering, kabinetterne, hylder, workbenches og sheetrock på .............. Nice udskæringsmaterialer Hop, Pete, bare skide på denne bil. Du sikkert er Fiberglass konge her. |
|
| |||
| |||
| Bubba .. ja jeg elsker min glasuldspropper & fyldstof hehe Jeg vil meget gerne have mit eget værksted .. min far har gjort et stort uudnyttet soveværelse i en workshop Piller bådmanøvrer / bænk Sanders laves partiet .. ville være perfekt at bruge til at bygge dette specielle tilfælde am gør kun problemet er han bor miles væk og jeg dont leve sammen med ham![]() stadig ville være interessant at se før og efter Garage Bubba
__________________ |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Et af mine projekter - Jeg er nødt til at pris hovedbog og forvaltning Tracking Software | lseano | Office Suites & Applications | 2 | 15 marts 2009 12:55 |
| Fun projekter? | Poeticsoul44 | General Hardware Chat | 7 | 25 januar 2009 06:36 |
| Finished New Byg, Need Help! | PewterScreaminMach | General Hardware Chat | 16 | 13th May 2008 13:35 |
| Laptop lukke ned i midten af projekter | samtialou | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 10th Dec 2007 14:51 |
| Thread Tools | |
| |