vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Off Topic Discussion

Register

Sinun Päättynyt / keskeneräiset hankkeet (kaikki Harrastukset)

Reply

Thread Tools
Old 1 huhtikuu 2009, 17:32
Rahoittajien ryhmän

Default Sinun Päättynyt / keskeneräiset hankkeet (kaikki Harrastukset)

tämä on minun taistelu aluksen Tein sen nykyisessä 5 jalka pitkä ja noin jalka tall
koskaan ei päätä sitä .. sen vielä keräämässä pölyä minun bed
Tein sitä ilman suunnitelmia .. tehnyt sen kuin menin .. en usko tein huonon
Aioin käyttää 12v auton akku ja auton pyyhin moottori.
Yritin liittyä tähän veneen klubin ja kun he näkevät tämän he sanoivat no ... mielestäni ehkä koska sen isompi kuin muut klubin

kukaan els on?

My System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Emolevy:
Asus
RAM-muisti:
1 keikka DDR
Graphics Card (s):
256MB G-voima
Äänikortti:
Sound Blaster 5.1
Kiintolevy (t):
1-80 Gt: n 1-120GB Western Digital n
Optinen asema (t):
Pioneerin DVD-RW
Asia / PSU:
mukautetun tapauksessa & 650W PSU
Jäähdytys:
DIY watercooling
Network / Internet:
neitsyt 50Mb
Monitor (t):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 1 huhtikuu 2009, 19:29
Rahoittajien ryhmän

Jos aikoo rakentaa lelu vene että suuri miksi ei rakentaa voit rivi järvi jossain kesällä? lol

Olen hankkeen mielessä, jotain lempiaiheistani rotilla, sen pieni torni sanoa 5 jalkaa korkea 3ft laaja puusta ja metalliverkosta aidat, kun rahaa virtaa vilkastu hieman lol, I'll start ja post kuvia täällä.
Old 2 huhtikuu 2009, 05:24
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by KanoakaVirus View Post
Jos aikoo rakentaa lelu vene että suuri miksi ei rakentaa voit rivi järvi jossain kesällä? lol

Olen hankkeen mielessä, jotain lempiaiheistani rotilla, sen pieni torni sanoa 5 jalkaa korkea 3ft laaja puusta ja metalliverkosta aidat, kun rahaa virtaa vilkastu hieman lol, I'll start ja post kuvia täällä.
yer sen melko suuri int se
on mielenkiintoista nähdä, että mate!

Old 2 huhtikuu 2009, 05:41
Rahoittajien ryhmän

löytyi toinen .. noin 3 vuotta sitten tämä .. koskaan päässyt loppuun liikaa .. oli onnettomuuden jälkeen yritämme tehdä aj puolestaan taas tekivät kaiken työn minun itse .. ehkä se osoittaahehe

turvatyyny tai playstation ?.... plastation

ensimmäisen käynnistyksen asentaa ajatus .. sai kyllästynyt niin muuttunut sen yhden ennen kaikkea tämän

Old 2 huhtikuu 2009, 06:46
Rahoittajien ryhmän

jos löysit rahaa, että viimeisin näyttää f *** ing awesome!
Old 2 huhtikuu 2009, 07:15
Jäsen

No tässä on se, jonka aloitin vuonna 1996, kun minulla ei ollut tietokoneen paly päälle. Olin työskentelevät lääkäri, joka omistaa yli 800 acers suurin osa oli metsässä. Hän päätti sen loged ja monet puut ne kaataa olivat tulee yli 200 vuotta vanhoja. Voiko sillä hän käski pitää silmällä näitä puunkorjuuta niin ne eivät kaataa vanhat puut ne olivat yli 350 vuotta. Löysin tämän pala puuta ja sen jälkeen nähdä jotain tämän kirkon täällä I höylätty tekemään omani.
No nyt se on yli 14 vuotta myöhemmin olen sitll työtä sen hyväksi. Ensin se meni nopeasti, mutta kuten puuta kuivattavasta, se on yhä vaikeampaa työskennellä veitsellä. Joten sen jälkeen, kun monet leikata sormet tästä on se, mitä on tehty tähän mennessä.
Attached Pikkukuvat
Your Finished/unfinished Projects (all Hobbies)-1.jpg   Your Finished/unfinished Projects (all Hobbies)-2.jpg  
Old 2 huhtikuu 2009, 07:49
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by KanoakaVirus View Post
jos löysit rahaa, että viimeisin näyttää f *** ing awesome!
tallentaa jopa viikoittain ja shopped ympäriinsä. tallennettu kasoittain rahaa työn tekee se minun itsestään liian

i pannaan se huutokauppa, jos i kaatui ja myi sisällä bittiä erikseen

Old 2 huhtikuu 2009, 07:50
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by hopthwoks View Post
No tässä on se, jonka aloitin vuonna 1996, kun minulla ei ollut tietokoneen paly päälle. Olin työskentelevät lääkäri, joka omistaa yli 800 acers suurin osa oli metsässä. Hän päätti sen loged ja monet puut ne kaataa olivat tulee yli 200 vuotta vanhoja. Voiko sillä hän käski pitää silmällä näitä puunkorjuuta niin ne eivät kaataa vanhat puut ne olivat yli 350 vuotta. Löysin tämän pala puuta ja sen jälkeen nähdä jotain tämän kirkon täällä I höylätty tekemään omani.
No nyt se on yli 14 vuotta myöhemmin olen sitll työtä sen hyväksi. Ensin se meni nopeasti, mutta kuten puuta kuivattavasta, se on yhä vaikeampaa työskennellä veitsellä. Joten sen jälkeen, kun monet leikata sormet tästä on se, mitä on tehty tähän mennessä.
että on aika viileä

Old 2 huhtikuu 2009, 09:31
Rahoittajien ryhmän

Jos minulla on lueteltu kaikki keskeneräiset hankkeet Olen JA sisälly kuvia, Dave olisi potkia minut pois sivustosta ottaen kaikki hänen kaistanleveys lol. Ja ne olisivat vain hankkeiden Olen viimeisen 6 vuoden aikana, että olen asunut tässä talossa ..............

Esitin PRO viivyttely. The World Champion aloitus tavaraa eikä viimeistely sitä. Joskus tässä kuussa vaikka aion rikkoa minun täydellinen kirjattava todella täyttää jotain: minun autotalli / shop. I kääntäneet autokatos osaksi autotalli. muotoilu ja ulompaa sheating (vaahto veturilaitteilla), ja ovi on enintään yhdessä puoli eristys ja beadboard. Lau kaverisi on yli auttaa minua asettaa sementti hallituksen ulkopuolelta. Sitten tarvitsee vain lanka se, laita toinen puoli eristys, kabinetteja, hyllyt, workbenches ja sheetrock on ..............

Nizzan veistämällä Hop, Pete, aivan hemmetin kyseiseen autoon. Olet varmasti ovat lasikuitu kuningas täällä.
Old 2 huhtikuu 2009, 16:35
Rahoittajien ryhmän

Bubba .. kyllä i love my lasikuitua & täyteainehehe mielelläni on oma työpaja .. isäni on kääntänyt suuri varaosien makuuhuone osaksi seminaarin Piller harjoitukset / Penkkihiomakoneet laves erän .. olisi täydellinen käyttää rakentaa tämän mukautetun tapauksessa olen tekemässä Ainoa ongelma on hän asuu päähän ja i dont elää hänen kanssaan
vielä olisi mielenkiintoista nähdä ennen ja jälkeen autotalli Bubba

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Yksi Omat Projektit - Minun täytyy hinta Ledger ja johtaminen Seurantakoodi Software lseano Office Suites & Applications 2 15. Maaliskuu 2009 12:55
Fun hankkeita? Poeticsoul44 Rautatavaran Chat 7 25 Jan 2009 06:36
Päättynyt Uusi Rakenna, Need Help! PewterScreaminMach Rautatavaran Chat 16 13th Jun 2008 13:35
Kannettava tietokone sammutetaan keskellä hankkeiden samtialou Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 3 10. Joulukuu 2007 14:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.