![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dit is mijn gevecht schip i made it stands 5 voet lang en ongeveer een meter hoog nooit af .. zijn nog verzamelen stof onder mijn bed ![]() Ik heb het met geen plannen .. maakte het zo ging ik .. denk niet dat ik heb aan slechte Ik ging voor het gebruik van een 12V auto-accu en een auto Ruitenwisser motor. Ik heb geprobeerd om toe te treden tot deze boot club en als ze zien dat ze zei nee ... ik denk dat misschien omdat zijn groter dan de anderen in de club ![]() Els iemand hebben? ![]() ![]()
|
| |||
| |||
| Als u gaat bouwen speelgoed boot die grote waarom niet bouwen kun je een rij op een meer ergens in de zomer? lol Ik heb een project in gedachten, iets voor mijn huisdier ratten, zijn een kleine toren zeggen 5 ft hoge 3ft breed gemaakt van hout en gaas hekwerk, zodra mijn geld stroom haalt een beetje lol, ik zal beginnen en na foto's hier. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
YER haar mooie grote int het![]() interessant om te zien dat de mate!
__________________ |
|
| |||
| |||
| vinden een ander .. ongeveer 3 jaar geleden een .. nooit eindigen dit een te .. had een ongeval na een poging te doen aj beurt weer deed al het werk dat mijn zelfvertrouwen .. misschien het toont hehe![]() ![]() airbag of playstation ?.... plastation ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() eerste start installeren idee .. heb verveeld zo veranderd dat het een van de hierboven al deze
__________________ |
|
| |||
| |||
| Waar heb je het geld voor dat laatste een ziet er f *** ing awesome! |
|
| |||
| |||
Nou hier is het dat ik begon in 1996 toen ik niet over een computer bleek op. Ik werkte voor een arts die eigendom zijn meer dan 800 acers het grootste deel van het bos. Hij besloot het te laten loged uit en veel van de bomen die gekapt zijn zullen meer dan 200 jaar oud. Zal want hij zei me te houden een oog op deze loggers, zodat ze niet gekapt groei van de oude bomen zijn meer dan 350 in het jaar. Ik vond dit stuk hout en na het zien van zoiets in een kerk hier in de buurt Ik geschaafd op het maken van mijn eigen.Nou nu is het meer dan 14 jaar later ben ik sitll werken. In eerste instantie ging het snel, maar als het hout dryed uit het wordt steeds moeilijker om te werken met messen. Dus na vele afgesneden vingers hier is wat er tot nu toe gedaan. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
![]() Ik leg het in veiling toen ik crashte en verkocht de binnenkant bits afzonderlijk
__________________ |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ |
|
| |||
| |||
| Als ik vermelde alle onafgewerkte projecten die ik heb en opgenomen beelden, Dave zou me kick off de site voor de toegang tot al zijn bandbreedte lol. En die zou alleen de projecten die ik heb voor de laatste 6 jaar dat ik heb geleefd in dit huis .............. Ik heb de PRO uitstel. De wereldkampioen van het beginpunt van spullen en niet afgewerkt is. Ergens deze maand, maar ik zal mijn perfecte opname door daadwerkelijk invullen van iets: mijn garage / shop. Ik heb een carport in een garage. het inlijsten, buitenste sheating (schuim boord), en zijn langs de deur met de helft van de isolatie en beadboard. Zaterdag een maatje zal worden overgedragen aan me helpen om het cement boord aan de buitenkant. Daarna heb ik alleen moeten deze draad, leg de andere helft van de isolatie, de kasten, rekken, Werkbanken en sheetrock op .............. Nice carving Hop, Pete, net op die verdomde auto. U zeker bent Fiberglass koning hier. |
|
| |||
| |||
| Bubba .. ja ik hou van mijn glasvezel & vulmiddel hehe ik zou graag mijn eigen atelier .. mijn vader heeft een grote reservecapaciteit slaapkamer in een workshop Piller boormachines / bench schuurmachines laves de partij .. zou perfect te gebruiken voor de bouw van dit aangepaste geval ben doen enige probleem is dat hij leeft mijl afstand en i dont live met hem![]() toch zou het interessant zijn te zien voor en na garage Bubba
__________________ |