mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Det ferdige / uferdige prosjekter (alle Hobbies)

Reply

Thread Tools
Old 1 april 2009, 17:32
Donor Group

Default Det ferdige / uferdige prosjekter (alle Hobbies)

dette er min kamp skipet jeg gjorde det står 5 fot lang og med en fot høy
aldri ferdig .. dens fremdeles samle støv i min seng
Jeg gjorde det med ingen planer .. gjort det som jeg gikk .. tror ikke jeg gjorde for dårlig
Jeg hadde tenkt å bruke et 12V bilbatteri og en bilvinduet svaber motor.
Jeg prøvde å bli med denne båten klubben, og når de ser dette sa de nei ... jeg tror kanskje fordi den er større enn de andre i klubben

noen Els har noen?

Min System: P * L * A * Z * M * A

Prosessor (er):
2.3GhZ AMD
Hovedkort:
Asus
RAM-minne:
1 gig DDR
Graphics Card (s):
256MB G-force
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (er):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optisk stasjon (er):
Pioneer's DVD-RW
Case / PSU:
tilpassede tilfellet & 650w PSU
Cooling:
DIY Vannkjøling
Nettverk / Internett:
jomfru 50MB
Skjerm (er):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 1 april 2009, 19:29
Donor Group

Hvis du skulle bygge en leken båt som stort hvorfor ikke bygge en du kunne rad på en innsjø sted i sommer? lol

Jeg har et prosjekt i tankene, noe for kjæledyret mitt rotter, det et lite tårn si 5 m høye 3ft vidt laget av tre og wire maske fekting, når pengene strømmer plukker opp litt lol, vil jeg starte og poste bilder her.
Old 2 apr 2009, 05:24
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by KanoakaVirus View Post
Hvis du skulle bygge en leken båt som stort hvorfor ikke bygge en du kunne rad på en innsjø sted i sommer? lol

Jeg har et prosjekt i tankene, noe for kjæledyret mitt rotter, det et lite tårn si 5 m høye 3ft vidt laget av tre og wire maske fekting, når pengene strømmer plukker opp litt lol, vil jeg starte og poste bilder her.
yer sin temmelig stort int det
være interessant å se at kompis!

Old 2 apr 2009, 05:41
Donor Group

fant en annen .. ca 3 år siden denne .. aldri fikk fullført dette en altfor .. hatt en ulykke etter at vi forsøker å gjøre aj sving igjen gjorde alt arbeidet selv .. kanskje den viserhehe

kollisjonspute eller playstation ?.... plastation

første boot installer ide .. ble lei så endres det i en over alt dette

Old 2 apr 2009, 06:46
Donor Group

Hvor fant du penger til det siste ser f *** ing awesome!
Old 2 apr 2009, 07:15
Medlem Group

Vel her er det jeg begynte tilbake i 1996 da jeg ikke har en datamaskin til paly på. Jeg jobbet for en lege som eide over 800 acers mesteparten av det var skog. Han bestemte seg for å ha det logget ut, og mange av trærne de kuttet ned were vil over 200 år gammel. Vil fordi han ba meg om å holde et øye med disse loggers så de ikke kutte ned det gamle vekst trærne de var over 350 i år. Jeg fant dette stykke tre og etter at du får se noe som dette i en kirke her jeg planlagt på å gjøre mitt eget.
Vel nå er det over 14 år senere er jeg sitll jobber med saken. Først gikk fort, men som tre dryed ut det blir vanskeligere å arbeide med kniver. Så etter mange kutt fingrene her er det som var gjort så langt.
Attached Thumbnails
Your Finished/unfinished Projects (all Hobbies)-1.jpg   Your Finished/unfinished Projects (all Hobbies)-2.jpg  
Old 2 apr 2009, 07:49
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by KanoakaVirus View Post
Hvor fant du penger til det siste ser f *** ing awesome!
Spar opp hver uke, og handlet om. lagret masse penger på arbeidskraft gjør det selv også

Jeg satte den i auksjonen da jeg krasjet den og solgt innsiden biter separat

Old 2 apr 2009, 07:50
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by hopthwoks View Post
Vel her er det jeg begynte tilbake i 1996 da jeg ikke har en datamaskin til paly på. Jeg jobbet for en lege som eide over 800 acers mesteparten av det var skog. Han bestemte seg for å ha det logget ut, og mange av trærne de kuttet ned were vil over 200 år gammel. Vil fordi han ba meg om å holde et øye med disse loggers så de ikke kutte ned det gamle vekst trærne de var over 350 i år. Jeg fant dette stykke tre og etter at du får se noe som dette i en kirke her jeg planlagt på å gjøre mitt eget.
Vel nå er det over 14 år senere er jeg sitll jobber med saken. Først gikk fort, men som tre dryed ut det blir vanskeligere å arbeide med kniver. Så etter mange kutt fingrene her er det som var gjort så langt.
som er ganske kul

Old 2 apr 2009, 09:31
Donor Group

Hvis jeg listet opp alle uferdige prosjektene jeg har, og inkluderte bilder, Dave ville sparke meg av området for å ta opp alle sine båndbredde lol. Og de ville bare være de prosjektene jeg har for de siste 6 årene har jeg bodd i dette huset ..............

Jeg satte den PRO procrastination. Den verdensmesteren i start ting og ikke fullfører den. En gang denne måneden om jeg vil ødelegge mitt perfekte posten ved å faktisk fullføre noe: min garasje / shop. Jeg viste en carport i en garasje. med rammer, ytre sheating (skum bord), og døren er sammen med halvparten av isolasjon og beadboard. Lørdag en kompis skal over å hjelpe meg å sette sement bord på utsiden. Så jeg trenger bare å wire den, satt den andre halvdelen av isolasjon, i skap, hyller, Arbeidsbenker og sheetrock på ..............

Nice utskjæring Hop, Pete, like forbanna på bilen. Du sikkert er glassfiber konge her.
Old 2 apr 2009, 16:35
Donor Group

Bubba .. ja jeg elsker mitt fibreglass & fillerhehe jeg ville elske å ha mitt eget verksted .. min far har vist en stor reservedeler soverommet til en workshop piller øvelser / benk Sanders laves alt .. ville være perfekt å bruke til å bygge denne tilpassede tilfellet er det eneste problemet er han bor miles unna og jeg dont leve med ham
fortsatt ville være interessant å se før og etter garasje Bubba

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
En av mine Prosjekter - Jeg må prisen hovedbok og ledelse sporingsprogrammer lseano Office Suites & Applications 2 15 mars 2009 12:55
Morsomt prosjekt? Poeticsoul44 General Hardware Chat 7 25 januar 2009 06:36
Ferdig nybygg, Need Help! PewterScreaminMach General Hardware Chat 16 13 juni 2008 13:35
Laptop avsluttes i midten av prosjekter samtialou Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 3 10 desember 2007 14:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.