![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dette er min kamp skipet jeg gjorde det står 5 fot lang og med en fot høy aldri ferdig .. dens fremdeles samle støv i min seng ![]() Jeg gjorde det med ingen planer .. gjort det som jeg gikk .. tror ikke jeg gjorde for dårlig Jeg hadde tenkt å bruke et 12V bilbatteri og en bilvinduet svaber motor. Jeg prøvde å bli med denne båten klubben, og når de ser dette sa de nei ... jeg tror kanskje fordi den er større enn de andre i klubben ![]() noen Els har noen? ![]() ![]()
|
| |||
| |||
| Hvis du skulle bygge en leken båt som stort hvorfor ikke bygge en du kunne rad på en innsjø sted i sommer? lol Jeg har et prosjekt i tankene, noe for kjæledyret mitt rotter, det et lite tårn si 5 m høye 3ft vidt laget av tre og wire maske fekting, når pengene strømmer plukker opp litt lol, vil jeg starte og poste bilder her. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
yer sin temmelig stort int det![]() være interessant å se at kompis!
__________________ |
|
| |||
| |||
| fant en annen .. ca 3 år siden denne .. aldri fikk fullført dette en altfor .. hatt en ulykke etter at vi forsøker å gjøre aj sving igjen gjorde alt arbeidet selv .. kanskje den viser hehe![]() ![]() kollisjonspute eller playstation ?.... plastation ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() første boot installer ide .. ble lei så endres det i en over alt dette
__________________ |
|
| |||
| |||
| Hvor fant du penger til det siste ser f *** ing awesome! |
|
| |||
| |||
Vel her er det jeg begynte tilbake i 1996 da jeg ikke har en datamaskin til paly på. Jeg jobbet for en lege som eide over 800 acers mesteparten av det var skog. Han bestemte seg for å ha det logget ut, og mange av trærne de kuttet ned were vil over 200 år gammel. Vil fordi han ba meg om å holde et øye med disse loggers så de ikke kutte ned det gamle vekst trærne de var over 350 i år. Jeg fant dette stykke tre og etter at du får se noe som dette i en kirke her jeg planlagt på å gjøre mitt eget.Vel nå er det over 14 år senere er jeg sitll jobber med saken. Først gikk fort, men som tre dryed ut det blir vanskeligere å arbeide med kniver. Så etter mange kutt fingrene her er det som var gjort så langt. |
|
| |||
| |||
| Spar opp hver uke, og handlet om. lagret masse penger på arbeidskraft gjør det selv også ![]() Jeg satte den i auksjonen da jeg krasjet den og solgt innsiden biter separat
__________________ |
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ |
|
| |||
| |||
| Hvis jeg listet opp alle uferdige prosjektene jeg har, og inkluderte bilder, Dave ville sparke meg av området for å ta opp alle sine båndbredde lol. Og de ville bare være de prosjektene jeg har for de siste 6 årene har jeg bodd i dette huset .............. Jeg satte den PRO procrastination. Den verdensmesteren i start ting og ikke fullfører den. En gang denne måneden om jeg vil ødelegge mitt perfekte posten ved å faktisk fullføre noe: min garasje / shop. Jeg viste en carport i en garasje. med rammer, ytre sheating (skum bord), og døren er sammen med halvparten av isolasjon og beadboard. Lørdag en kompis skal over å hjelpe meg å sette sement bord på utsiden. Så jeg trenger bare å wire den, satt den andre halvdelen av isolasjon, i skap, hyller, Arbeidsbenker og sheetrock på .............. Nice utskjæring Hop, Pete, like forbanna på bilen. Du sikkert er glassfiber konge her. |
|
| |||
| |||
| Bubba .. ja jeg elsker mitt fibreglass & filler hehe jeg ville elske å ha mitt eget verksted .. min far har vist en stor reservedeler soverommet til en workshop piller øvelser / benk Sanders laves alt .. ville være perfekt å bruke til å bygge denne tilpassede tilfellet er det eneste problemet er han bor miles unna og jeg dont leve med ham![]() fortsatt ville være interessant å se før og etter garasje Bubba
__________________ |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| En av mine Prosjekter - Jeg må prisen hovedbok og ledelse sporingsprogrammer | lseano | Office Suites & Applications | 2 | 15 mars 2009 12:55 |
| Morsomt prosjekt? | Poeticsoul44 | General Hardware Chat | 7 | 25 januar 2009 06:36 |
| Ferdig nybygg, Need Help! | PewterScreaminMach | General Hardware Chat | 16 | 13 juni 2008 13:35 |
| Laptop avsluttes i midten av prosjekter | samtialou | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 10 desember 2007 14:51 |
| Thread Tools | |
| |