![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| detta är min kamp fartyget gjorde jag det står 5 fot lång och ungefär en fot tall aldrig avsluta det .. det fortfarande samlar damm under min säng ![]() Jag gjorde det med inga planer .. gjorde det så gick jag .. tror inte att jag gjorde illa Jag hade tänkt att använda en 12v bilbatteri och ett bilfönster torkar motor. Jag försökte gå med denna båt klubb och när de ser det de sagt nej ... jag tror kanske på grund av sin större än de andra i klubben ![]() någon ELS har några? ![]() ![]()
|
| |||
| |||
| Om du skulle bygga en leksak båt att stora varför inte bygga en du kan raden på en sjö någonstans i sommar? lol Jag har ett projekt i åtanke, något för mina husdjur råttor, dess ett litet torn säga 5 ft tall 3ft brett gjorda av trä och rutnät staket, när mina pengar flöde plockar upp lite lol, jag ska börja och efter bilder här. |
|
| |||
| |||
| Citat:
yer sin ganska stora int det![]() bli intressant att se att mate!
__________________ |
|
| |||
| |||
| hittade en till .. ca 3 år sedan en .. aldrig fick avsluta detta en alltför .. hade en olycka efter försöker göra aj tur igen gjorde allt arbete mig själv .. kanske det visar hehe![]() ![]() krockkudden eller playstation ?.... plastation ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() första uppstart installera tanken .. fick uttråkad så ändras det ena framför allt detta
__________________ |
|
| |||
| |||
| där hittade du pengar för det senaste ser f *** ing awesome! |
|
| |||
| |||
Nåväl här är en som jag började redan 1996 när jag inte hade en dator till paly på. Jag arbetade för en läkare som ägs över 800 acers det mesta var skogen. Han bestämde sig för att få det loged ut och många av de träd de skära ned var att över 200 år gammal. Kommer därför att han sa åt mig att hålla ett öga på dessa loggar så de inte skär ner gamla tillväxt träd var över 350 i år. Jag hittade den här trästycke och efter att ha sett något sådant i en kyrka här jag hyvlat på att göra min egen.Nå nu är det över 14 år senare är jag sitll jobbar på det. Till en början gick det snabbt, men eftersom det trä dryed ut det blir svårare att arbeta med knivar. Så efter många skära fingrarna här är vad som gjorts hittills. |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Jag uttryckte det i auktionen när jag kraschade den och sålde den i bitar separat
__________________ |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ |
|
| |||
| |||
| Om jag förtecknas alla oavslutade projekt som jag har och som ingår bilder, Dave skulle sparka mig på plats för att ta upp alla hans bandbredd lol. Och de skulle bara vara de projekt jag har under de senaste 6 åren som jag har bott i huset .............. Jag ställer PRO förhalningar. Världsmästare i börjar saker och inte avslutar det. Någon gång den här månaden men jag kommer att bryta min perfekta post genom att faktiskt slutföra något: my garage / shop. Jag blev en carport i ett garage. utformning, yttre sheating (skum styrelse), och dörren är upp tillsammans med hälften av isolering och beadboard. Lördag en kompis kommer över för att hjälpa mig ställa cementens ombord på utsidan. Och jag behöver bara tråd det, lägg den andra halvan av isoleringen, de skåp, hyllor, Arbetsbänkar och sheetrock om .............. Nice snidning Hop, Pete bara fan på den bilen. Du verkligen är glasfiber kung här. |
|
| |||
| |||
| Bubba .. ja jag älskar min glasfiber och fyllmedel hehe Jag skulle älska att ha min egen verkstad .. min pappa har blivit en stor outnyttjad sovrummet i en workshop Piller borrar / bänk Sanders laves partiet .. skulle vara perfekt att använda för att bygga det anpassade fallet är det enda problemet är han bor miles bort och jag dont leva med honom![]() fortfarande skulle vara intressant att se före och efter garage Bubba
__________________ |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| En av mina projekt - Jag behöver pris Reskontra och hantering spårningsprogramvara | lseano | Office Suites & Applications | 2 | 15 mars 2009 12:55 |
| Kul projekt? | Poeticsoul44 | General Hardware Chat | 7 | 25 januari 2009 06:36 |
| Färdiga New Build, Behöver du hjälp! | PewterScreaminMach | General Hardware Chat | 16 | 13 juni 2008 13:35 |
| Laptop ned i mitten av projekt | samtialou | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 10 december 2007 14:51 |
| Thread Tools | |
| |