![]() |
| |||||||
| Rekisteriä | Site Spy | Jäsenluetteloa | Lahjoittamaan | Haku | Today's Posts | Merkin luetuksi | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, vaikka se on 3 kuukautta pois jouluna meidän perhe on jo haluavat tietää, mitä haluan joulua ja hyvin enkä halua mitään suurta ja haluan vaihtaa työpöydälle vaan rakentaa se itse niin olen hyvin ylpeä, ja tietää, mitä voi päivittää. Minulla on 2 muuta veljeä ja raha on tiukassa tänä vuonna vanhempieni saada laina lämmintä joulua. Vanhempani ovat noin £ 100 - £ 150 kuluttaa ja sain noin £ 300 viime vuonna minun vinkkejä, lehdenjakaja, mutta minun täytyy maksaa itse mennä saksalaisille vaihto olen hakenut uutta työtä, mutta ihmettelin, mitä osia Haluan get ihanteellinen Peli Tietokone viime vuosien aikana ja helppo päivittää. Minulla on jo seurata, vaikka se on 15 ", mutta voin vähitellen korvata. Haluaisin: Dual Core 1-2 Gt RAM 500GB Hardrive Direct X 10-yhteensopiva näytönohjain ja hyvä torni Aion ajaa XP aloittaa sitten siirtyä Vista Ultimate SP1 kun mitään suuria vikoja on tasoitettava. Voisi käyttää 2 250Gb hardrives ja minun hardrive nykyisestä tietokone minun täytyy asentaa XP käyttämällä nykyisiä kovalevy XP? on on paras mahdollinen. Kiitos etukäteen jameslee07 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hyvin hän didnt kopioi teidän, koska mitoitus on erilainen
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tiedät mitä haluat ja mitä haluat sen, voit myös tietää, kuinka paljon rahaa sinulla on.
Siten ......... shop around. Sinun täytyy löytää emolevy, joka on sopusoinnussa niiden osia. Muokata:Voi ja sinun täytyy muuttaa Avatar koska hyvin koska. Kukaan parempi varastaa minun Avatar My system: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Onko kellään mitään hyviä paikkoja löytää halpoja, mutta laadukkaita osia? |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
| |||
| |||
| nope äitini ei kerro, paljonko hän voi käyttää niin Täytyy etsiä osia ja sanoa, haluan, että sekä että, ja että sekä hän menee minulla ei ole varaa kaiken. Olen vain etsivät neuvoja, mitä osia minun pitäisi saada kuin se ja jalostajan tai tämän näytönohjain |
|
| |||
| |||
| On noin 6-8 kunnon sivustot käyttää, jotkut ovat kalliita joitakin seikkoja, joista on toisille. Esimerkiksi, kun etsit jalostajien huomasin, että hinta voi poiketa £ 25 paikasta toiseen. Lisäksi jotkut ovat hinta osan inc, sitten lisätään kiinteä £ 6.99 toimitus. Toiset ovat hieman vaivihkaa, he antavat hinta ilman arvonlisäveroa, lisää sitten merenkulku, niin alv jälkeen, joten maksat 17,5% ALV Ontop of Shipping. Tämä voi johtaa siihen, että merenkulku on noin £ 10 ja jotain prosessori, joka on vain typerä mielestäni, joten ole varovainen. Henkilökohtaisesti olen mieluummin käyttää www.dabs.co.uk niiden hinnat näyttävät olevan kaunein, mutta jälleen etsiä ympäri. |
|
| |||
| |||
| Juuri niin olen ymmärtänyt, olet myös haluavat pitää sinut nykyisen emolevyn mukana olemassa olevat kovalevy XP on? Jos näin on, antaa emolevyt merkin / mallin avulla voimme selvittää tarkalleen, CPU: n voi asentaa. ja onko sinun SATA / IDE, AGP / PCI-E näytönohjain, DDR ja DDR2-muistia. Lisäksi, jos aiot pitää alkuperäisen HDD ja käyttää sitä uudessa rakentaa, ja os asuville se sinua enemmän kuin todennäköistä on rengas MS saada uuden lisenssin, koska olet korvaamalla osa järjestelmää. Se on mahdollista, paras veto olisi rakentaa tietokoneeseen käyttäen nykyisiä ja uusia osia, ja juuri katso jos se toimii. Saatat olla ok.
__________________ Olen hurskas klo Halo 3 ..... haluan Älkää ymmärtäkö minua alkoi Call of Duty franchise Arby ja Chief on mahtava |
![]() |
|
Samanlaisia Ketjuja | ||||
| Kierre | Thread aloittaja | Foorumilla | Vastauksissa | Viimeisin Post |
| Terminal ideoita please | pest79456 | Linux & Alternative OS | 1 | 13 joulukuu 2008 16:41 |
| Any ideas? | Emrys88 | Yleiset Hardware Chat | 11 | 6 kesäkuu 2008 04:50 |
| Uuden Kilpailu Ideoita? | CannonBallGuy | Yhteisön News & Chat | 11 | 18 joulukuu 2007 15:10 |
| Kilpailu Ideoita? | Hybr! D | Yhteisön News & Chat | 4 | 7 elokuu 2007 11:16 |
| Thread Tools | |
| |