![]() |
| |||||||
| Rekisteriä | Site Spy | Jäsenluetteloa | Lahjoittamaan | Haku | Today's Posts | Merkin luetuksi | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tietääkö kukaan mitään hyvää vapaata Partition Manager? kuten PartitionMagic, mutta ilmaiseksi. Kuten jotkut teistä ehkä rememebr mutta sitten tulin sanoivat, että minun oli ongelma kiintolevyn ajattelua osa drive on unalocated, kun sen pitäisi olla. Niin mitä olen ajatellut yrittää sulautuu osiot nähdä, jos voin sitten saada tiedot pois, jos kukaan muu ei tiedä parempaa tapaa tehdä se.
| |||
| |||
| Anna Partition Logic -- http://partitionlogic.org.uk/ - Kokeile. |
|
| |||
| |||
| Voisin kokeilla sitä, mutta minä odottamaan, jos joku muu on mitään ideoita, koska olen luultavasti vain 1 kokeile tätä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ainoa ohjelmisto haluan luottamus Partition Magic. Koskaan kuullutkaan Partition Logic ennen, mutta se näyttää OK. Sain kopion Partition Magic CD mukana Computer Shopper Magazine, ne varsin säännöllisesti nippu sen lehden. Kannattaisi ehkä ottaa etsiä, tai edes vanhempi CD lehden.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Partition Logic on melko vähän rajoituksia:
RAJOITUKSIIN Partition Logic on seuraavat rajoitukset: Ei toimi noin SATA-kiintolevyjä O laitteiston tuki ei-USB-SCSI-kiintolevy Tukee vain DOS / Windows-style MBR osiotaulujen (käytetään lähes kaikki IBM PC-Yhteensopivat). O tukea Sunin tai BSD-levynimiöitä tai EFI / GPT taulukoita käytetään Itanium-ja Intel-Mac-alustoille. Ei voi alustaa osioita NTFS-tai ext3. Voiko muodossa FAT (12/16/32), EXT2, ja Linux-sivutus. Ei kokoa FAT-tai EXT tiedostojärjestelmät. Kokoa voidaan muuttaa NTFS (Windows XP) ja Linux swap. O laitteiston tuki sarjahiiret O laitteiston tuki PCMCIA Nämä rajoitukset on tarkoitus kiinnittää tulevissa versioissa. Partition Magic on aina ollut suosikkini, mutta se ei ole päivitetty Symantec (tyypillinen), ja valitettavasti ei toimi Vistassa. Jos et hanki, Acronis Disk Director on erinomainen ja toimii XP & Vista mainiosti. My system: Home Build
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Acronis on myös erittäin hyvämaineinen ohjelmisto.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ok, ja kiitän teitä kaikkia, ja näyttää siltä, enkä rearly halua käyttää Partition Logic koska kaikki rajoitukset, mutta en voi näyttää ostamaan PartitionMagic sitten, tai ehkä Acronis, riippuen hinnoista. |
|
| |||
| |||
| Olen suuri fani Disk Director ja olisi lähettänyt hänet sille tielle, mutta hän pyysi vapaita ohjelmistoja.
__________________ ![]() Kuinka muuttaa Vistan oletuksena Järjestelmän palauttaminen koko Mikä versio Vista on oikea minulle? Seitsemän anti-spyware ohjelmat testattu |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joo, se on ilmainen versio.
|
Samanlaisia Ketjuja | ||||
| Kierre | Thread aloittaja | Foorumilla | Vastauksissa | Viimeisin Post |
| Ilmainen poltto-ohjelmisto | robina80 | Multimedia & Codecs | 4 | 26 lokakuu 2009 08:10 |
| Ketään Free Software | hopthwoks | General Software Chat | 3 | 22 heinäkuu 2009 09:42 |
| Free Synkronointi Software? | mbonwick | General Software Chat | 3 | 30 syyskuu 2008 13:50 |
| Free Software Help | tublecain | General Software Chat | 2 | 19 syyskuu 2008 12:35 |
| Essential Free Software | SocialWarfare | General Software Chat | 14 | 1 elokuu 2007 11:38 |
| Thread Tools | |
| |