![]() |
| |||||||
| Rekisteriä | Site Spy | Jäsenluetteloa | Lahjoittamaan | Haku | Today's Posts | Merkin luetuksi | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Joulukuu +01/08 O Release Notes vielä. http://java.sun.com/javase/downloads/index.jsp Hyviä uutisia. Se poistaa vanhan version automaattisesti. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Hyvä, että se poistaa vanhan version, vaikka. My system: It's all mine ...
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Päätin, että olisi hyvä aika päivittää versio 7 sekä lol. Oh well. Vanha mies sanoo, jos se ei ole rikki, älä yritä korjata sitä. Hmmm, se ei poista päivitys 7 minulle. Täytyi tehdä se itse.
|
| |||
| |||
| Mielestäni se vie versio 10, koska se oli viimeisin. |
|
| |||
| |||
| Mielestäni voit tehdä joko staattinen asentaa, joka jättää kaikki aiemmat versiot (sopii Admins) tai se pitäisi korvata aiemman version, olettaen että oli V10. Olen kuullut muutaman folk eli se ei poista mitään ennen kuin V10. |
|
| |||
| |||
| I'll vahvistaa, että - V11 automaattisesti poistaa / päivitetty V10. |
|
| |||
| |||
| Olen nähnyt muutamia raportteja, että se ei poista mitään alle v6u10 joten jos sinulla on jotain aikaisemmin niin, että sinun täytyy käsin poistaa. Tai käytä JavaRA. Ladata JavaRa
|
|
| |||
| |||
| Sun julkaisi valtava luettelo haavoittuvuuksia vanhat versiot. Jos et ole päivitetty, kun se olisi luultavasti hyvä ajatus tehdä niin nyt. Aurinkoa kysymykset päivitykset useita kriittisiä Java heikkous | TrendLabs | Malware Blogi - by Trend Micro |
![]() |
|
Samanlaisia Ketjuja | ||||
| Kierre | Thread aloittaja | Foorumilla | Vastauksissa | Viimeisin Post |
| Sun Java Runtime Environment 6 Update 13 | evilfantasy | General Software Chat | 7 | 26 maaliskuu 2009 12:22 |
| Sun Java Runtime Environment 6 Update 12 | evilfantasy | General Software Chat | 8 | 7 helmikuu 2009 11:24 |
| Microsoft Live Search Toolbar / Java Runtime Environment | evilfantasy | Virusten, vakoiluohjelmien ja turvallisuus | 3 | 11 marraskuu 2008 10:50 |
| Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 10 lopullinen | evilfantasy | General Software Chat | 7 | 21 lokakuu 2008 19:18 |
| Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 5 | evilfantasy | Virusten, vakoiluohjelmien ja turvallisuus | 5 | 5 maaliskuu 2008 12:16 |
| Thread Tools | |
| |