![]() |
| |||||||
| Rekisteriä | Site Spy | Jäsenluetteloa | Lahjoittamaan | Haku | Today's Posts | Merkin luetuksi | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi - juuri liittynyt foorumi ja anteeksi jos tämä kohde on jokin muu säie ... Oli WD Passport-asema toimii hyvin tämän vuoden helmikuun jälkeen, käytä sitä Win 2000 (laptop) ja XP (Desktop) En ole koskaan muuttanut, alustetaan tai muuttaa sen toimintaa, se on vain käytetty kaatopaikkana eri tiedostoja ja kuvia jne. . Käyttää sitä hienoa eilen illalla (luonut kansion ja siirtää joitakin tiedostoja sisällä asema) ja sitten tänään pugged se XP: n USB-ja PC eivät tee se tavallista tunnustamista ja ajaa tehtävän WD-logo, vaan kaikki ohjelmat meni hyvin hidasta. Sininen valo oli tavalliseen tapaan ja voi kuulla heikko spinning ääntä, mutta ei "napsauttamalla", koska olen lukenut muualla. Luopui ja lähti töihin. Yritetään se laptop täsmälleen sama asia, kuin se antaa removable drive "F", mutta en voi käyttää sitä, ja virheilmoitus tulee esiin: -- "Drive F ei vastannut dur I / O-virhe" Olen rekisteröitynyt tämän ongelman WD päällä, mutta en ole vaieta ... ajattelin kokeilla yourselvesfor mitään ideoita? - Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 99% Dead, sorry.
| |||
| |||
| Voi, että on pyydetty minut .... Thanks anyway Soitan WD ja aloittaa takuu keskustelut .... Luulen tietoni on vakava myös ... |
|
| |||
| |||
| Jos se ei tunnusta vuonna kaksi konetta niin se tulee olemaan melko rätti. Asiantuntija todennäköisesti voi saada tietoja, mutta se riippuu siitä, kuinka syvä taskut ovat ja kuinka tärkeitä tietoja. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun pitäisi pystyä RMA sitä, tarkista, mikä sarja on kiintolevy ja anna se tässä valitsemalla maa ensimmäinen tietenkin:)
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella kuin miehet, mutta miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole mahdollisuutta, ei voida valita! ![]() My system: Jotkut muut lover!
|
|
| |||
| |||
| Thanks - juuri puhunut WD tukea ja he ovat kertoneet minulle sen RMA se .... kiireinen kertoo kollegat nyt, kuten me kaikki ostivat samalla asemalla jokaisen arround samaan aikaan ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tietääkö kukaan, jos pakastin temppu toimii ulkoisia asemia?
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Niin se tapahtui minulle WD 250GB, sekä tuprahtaa savu tuli ulos minun lol
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella kuin miehet, mutta miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole mahdollisuutta, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Lol. AFAIK USB-yhteys porttiin HDD ja todellinen levy on todennäköisesti rikki. No, joka tapahtui ystäväni. |
![]() |
|
Samanlaisia Ketjuja | ||||
| Kierre | Thread aloittaja | Foorumilla | Vastauksissa | Viimeisin Post |
| Penseä Western Digital Passport 320GB | iaMbeastLi | Drives & Removable Media | 1 | 30 toukokuu 2009 18:19 |
| PC näe 60 keikka WD Passport | Branson Computer Rep | Drives & Removable Media | 1 | 30 toukokuu 2009 05:36 |
| Wester Digital Passport 250GB USB External Hard Drive lukea | bulldogz400 | Drives & Removable Media | 0 | 26 toukokuu 2009 01:12 |
| ATA-kaapelit - Maxtor DiamondMax plus 9, 120GB ATA/133 | buzzby1080 | Drives & Removable Media | 2 | 2 maaliskuu 2009 07:34 |
| Kovalevy 320 osoittaa vain 120GB | metzy75 | Drives & Removable Media | 10 | 5 lokakuu 2008 14:58 |
| Thread Tools | |
| |