Travel Fans
Go Back   Tietokone Juice Tietokonelaitteistot Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Miten kytkeä kaksi Tietokoneet

Reply

Thread Tools
Old 7 elokuu 2009, 14:42
New Member

Hei tämä on ensimmäinen kertani täällä niin toivottavasti saan apua. Minulla on tietokone, XP on yläkerrassa, ja niin on langaton ADSL reititin, vaikka olen kaapeli liitteenä (toivottavasti ymmärrätte minun twittering). Olen ostaminen toiseen tietokoneeseen, jossa näköala ohjelma laittaa alakerrassa lounge, liitteenä minun televisiota. mitä minun tarvitsee tietää, miten voin käyttää reititin alakerrassa, vai pitääkö minun täytyy päästä toiseen reitittimen ja toiseen puhelimeen kohta. Minulla on sellainen tunne on tapa kytkeä niitä, mutta tällä hetkellä minulla ei ole aavistustakaan, kukaan voi auttaa. Any help appreciated, kiitos, Chrissy

Old 7 elokuu 2009, 15:14
Luovuttajan VIP

Stick langaton kortti alakerrassa tietokoneen ja että sinun ei tarvitse tehdä.
"Rakastin P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmän kaikki meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yhden. Sitten, kun halusin kissan, ostin P182. P182 ei ole kissa sinänsä, mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My system: æ-¥ Ã ¤ Ã

Processor (s):
C2D E6400 2,13 -> 3,00 OC
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum 775
RAM-muisti:
2GB Patriot DDR2-800
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster XtremeGamer
Hard Drive (t):
1TB F3 + 500GB + 80GB
Optinen asema (t):
1x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 / Corsair 750HX
Cooling:
3 Yate-Loon 120mm + 200mm
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W 1920x1080
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 7 elokuu 2009, 15:45
New Member

Tämä on uusi tietokone im getting, se ei todeta sen wifi. Acer Aspire 160GB revo. ja miten olen tehnyt langaton kortti sisään pahoillani, että kipua, mutta im täysin varma siitä, kuinka tekisin sen. Eikö yksi sisällä, sillä sen uusi. Thanks for your help, Chrissy
Old 7 elokuu 2009, 16:09
Luovuttajan VIP

Oh, niin ei se mitään, ne nettops on sisäänrakennettu WiFi. Ei tarvitse tehdä mitään, vaan ostaa mitä sitten! Kun saat sen käyttöön voi Valitse Verkkoyhteydet, löytää reitittimen luettelosta ja pääset vauhtiin.
"Rakastin P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmän kaikki meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yhden. Sitten, kun halusin kissan, ostin P182. P182 ei ole kissa sinänsä, mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 8 elokuu 2009, 00:52
New Member

Hei, kiitos apua, teen sen, kun saan sen, mutta vain siinä tapauksessa, olen sekaisin jollakin tavalla, palaan. kiitos kaikille apua, Chrissy
Old 10 elokuu 2009, 14:00
New Member

Hei, on saanut uuden tietokoneen. yritti yhteyden reitittimeen jne, mutta se vaatii minun suojausavain tai passphase varten talktalk. Minä en voi mitään tiedot siitä, miten saan sen, auttakaa, Chrissy
Old 10 elokuu 2009, 14:02
Luovuttajan VIP

Sinun olisi pitänyt tehdä, kun seuraavan kerran perustettu ajoväylä - jos ei ole tai sitä ei voi muistaa, nollata reititin (olisi painiketta sen) ja käydä läpi asennusohjelman uudelleen.
Old 10 elokuu 2009, 14:03
New Member

ok kiitos
Reply

Register

Samanlaisia Ketjuja
Kierre Thread aloittaja Foorumilla Vastauksissa Viimeisin Post
Verkottuminen 2 tietokoneet robina80 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 22 16 lokakuu 2008 14:58
Mitä tulee HDTV ja Moniter koukku ups skosobucki Grafiikkakortit & näytöt 2 23 joulukuu 2007 22:14
Kahden tietokoneen yhdistäminen OtakuKiru Yleiset Hardware Chat 1 17 marraskuu 2007 08:13
Tiny tietokoneet easternhammer Yleiset Hardware Chat 5 8 lokakuu 2007 12:04
Uudet Tietokoneet Wardy118 Yleiset Hardware Chat 3 28 helmikuu 2007 18:27
Thread Tools

Käännökset Powered by Powered by Google
Arabic Bulgarian Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2010 Tietokoneen Juice.