Travel Fans
Go Back   Tietokone Juice Tietokoneohjelmisto Virusten, vakoiluohjelmien ja turvallisuus

Register

Olen alle hyökkäystä älykkäin viruksen koskaan. Help?

Closed Thread

Thread Tools
Old 2 lokakuu 2008, 02:47
New Member

Aiemmin tänään, kun yritin ajaa AVG päivitys, ilmeisesti ei pysty muodostamaan yhteyttä palvelimeen. Joten avasin Firefox tarkistaa, jos sivusto on alaspäin, ja ilmeisesti se oli. Tai niin luulin. Sillä, arvaa mitä, minun tietokone, JOKA antivirus sivusto on alas. Norman, Norton, kaikki pienet freeware sivustoja. Joten kannattaa suorittaa virustarkistuksen ja AVG. Laitonta toimintaa. Ja siellä menee AVG. Sitten Tietoturvakeskus ystävällisesti ilmoittaa minulle, että palomuuri ei ole käytössä. Palaan takaisin päälle, valitse Poistu. Ja 2 sekunnin kuluessa, se alas.

Joten nyt olen jumissa virus, joka puolustaa itse paremmin kuin mikään muu virus olen nähnyt. Se ei ole oikeastaan tehnyt mitään haittaa ole, mutta se on ajan kysymys luulisin. Onko tämä tunnettu virus? Ja jos on, jokin tapa päästä eroon? Tai minun täytyy pestä Web epämääräisille virustorjuntaohjelmisto, että virus ei voi estää, ja toivon, että he voivat saada työtä?

Muotoilu tietokone ei ole vaihtoehto, jota tavalla. Ainakaan vielä.

Apua tarvitaan kipeästi!

Old 2 lokakuu 2008, 03:20
Järjestelmänvalvojaan

http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/

Vieraile sisar site
-- Matkailu Fanit

My system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Onboard Inte
Äänikortti:
5.1 Onboard Integroitu
Hard Drive (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Cooling:
Kanta HP
Network / Internet:
+10/100 Nic / 10MB Virgin
Monitor (s):
17 "WXGA + HD Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 2 lokakuu 2008, 03:35
New Member

Haha, se ei ole niin helppoa. Virus estää kaikki ne sivustot, muistatko?

Jos tajunnut sitä pois itse, vaikka lukemisen jälkeen joitakin asioita eri foorumeilla ja tavaraa. Osoittautuu ainoa tapa päästä eroon oli mennä Laitehallinta ja päästä eroon ilkeä laitteen nimeltä tdds-jotain. Voisin roskakoriin koko läjä viruksen tiedostot system32. Tämä on ilmeisesti aivan äskettäin virus, jota ei voida pysäyttää virustentorjuntaohjelmat. Miten sain tietää ratkaisu oli, että olen huomannut, että kun olen yrittänyt saada viruksen estetty päällä, ja toinen se ohjataan, jota kutsutaan "cleartask" tai jotain. Olen googled että, ja huh, tonnia ihmisillä on sama ongelma. Sitten löysin jonkun, joka tunsi vähän tästä asiasta, ja loppu on historiaa.
Old 2 lokakuu 2008, 08:26
Muokkaajan

Olen ollut nähdä paljon tätä tapahtumat. TDSSERV rootkit.

Ole hyvä ja tulosta näitä ohjeita niitä tarvitaan myöhemmin, kun Internet-yhteys ei ole käytettävissä.

Lataa sdfix by AndyManchesta ja tallenna se työpöydälle. http://rapidshare.com/files/149534018/SDFix.exe.html

Kun käytät tätä työkalua, sinun on käytettävä Järjestelmänvalvojan tili tai tili Järjestelmänvalvojan oikeudet
  • Kaksoisnäpäytä SDFix.exe ja se purkaa tiedostot% systemdrive%
  • (tämä on asema, joka sisältää Windows-hakemisto, yleensä C: \\ sdfix).
  • Älä käytä sitä vain vielä.
. Käynnistä tietokone Vikasietotilan käyttäen F8 menetelmällä. Voit tehdä tämän, käynnistä tietokone uudelleen ja kuultuaan tietokone Piippaus käynnistyksen aikana (mutta ennen Windows-kuvake näkyy) paina F8-näppäintä toistuvasti. Valikko tulee näkyviin useita vaihtoehtoja. Käytä nuolinäppäimiä ja valitse vaihtoehto Windows in Safe Mode ".

Avaa sdfix-kansio ja tuplaklikkaa RunThis.bat Käynnistä script.
  • Tyyppi Y aloittaa saneerausmenettelyn.
  • Se poistaa Troijan Palvelut ja rekisterimerkintöjä löytyi sitten pyytää sinua Paina mitä tahansa näppäintä Reboot.
  • Paina mitä tahansa näppäintä ja se käynnistä tietokone.
  • Kun tietokone käynnistyy uudelleen, Fixtool jatkuu jälleen ja Viimeistele poistaminen sitten näyttö LopputuotteenPainamalla mitä tahansa näppäintä loppuun käsikirjoituksen ja lataa työpöydän kuvakkeet.
  • Kun työpöydän kuvakkeet kuorma sdfix raportti avautuu näytölle ja myös tallentaa osaksi sdfix kansioon Report.txt.
  • Kopioi ja liitä sisältö tulosten tiedosto Report.txt.

Old 30 joulukuu 2008, 18:01
Muokkaajan

Puutteesta palautetta, tämä aihe on suljettu.

Jos tarvitset tämän aiheen uudelleen, ota yhteyttä toimihenkilöä. Tämä koskee vain alkuperäiseen aiheeseen Starter. Muutkin Ole hyvä ja aloita uusi aihe.

Closed Thread

Register

Samanlaisia Ketjuja
Kierre Thread aloittaja Foorumilla Vastauksissa Viimeisin Post
Voi asentaa Allied Assault: läpimurto laajennus dmetria PC & Console Gaming 1 13 kesäkuu 2009 15:56
Virus kysymys - Voiko joku kertoa minulle, jos minulla voi olla virus billozz Virusten, vakoiluohjelmien ja turvallisuus 1 2 huhtikuu 2009 13:58
Virus help please madcows7 Virusten, vakoiluohjelmien ja turvallisuus 3 22 joulukuu 2008 07:54
Ystävilleni MAC on virus ... Umm ... joo ... Virus ... cheesepuff Virusten, vakoiluohjelmien ja turvallisuus 3 29 lokakuu 2008 12:58
Virus? carpious Virusten, vakoiluohjelmien ja turvallisuus 12 6 toukokuu 2007 09:49
Thread Tools

Käännökset Powered by Powered by Google
Arabic Bulgarian Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2010 Tietokoneen Juice.