![]() |
| |||||||
| Rekisteriä | Site Spy | Jäsenluetteloa | Lahjoittamaan | Haku | Today's Posts | Merkin luetuksi | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Aiemmin tänään, kun yritin ajaa AVG päivitys, ilmeisesti ei pysty muodostamaan yhteyttä palvelimeen. Joten avasin Firefox tarkistaa, jos sivusto on alaspäin, ja ilmeisesti se oli. Tai niin luulin. Sillä, arvaa mitä, minun tietokone, JOKA antivirus sivusto on alas. Norman, Norton, kaikki pienet freeware sivustoja. Joten kannattaa suorittaa virustarkistuksen ja AVG. Laitonta toimintaa. Ja siellä menee AVG. Sitten Tietoturvakeskus ystävällisesti ilmoittaa minulle, että palomuuri ei ole käytössä. Palaan takaisin päälle, valitse Poistu. Ja 2 sekunnin kuluessa, se alas. Joten nyt olen jumissa virus, joka puolustaa itse paremmin kuin mikään muu virus olen nähnyt. Se ei ole oikeastaan tehnyt mitään haittaa ole, mutta se on ajan kysymys luulisin. Onko tämä tunnettu virus? Ja jos on, jokin tapa päästä eroon? Tai minun täytyy pestä Web epämääräisille virustorjuntaohjelmisto, että virus ei voi estää, ja toivon, että he voivat saada työtä? Muotoilu tietokone ei ole vaihtoehto, jota tavalla. Ainakaan vielä. Apua tarvitaan kipeästi! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
| |||
| |||
| Haha, se ei ole niin helppoa. Virus estää kaikki ne sivustot, muistatko? Jos tajunnut sitä pois itse, vaikka lukemisen jälkeen joitakin asioita eri foorumeilla ja tavaraa. Osoittautuu ainoa tapa päästä eroon oli mennä Laitehallinta ja päästä eroon ilkeä laitteen nimeltä tdds-jotain. Voisin roskakoriin koko läjä viruksen tiedostot system32. Tämä on ilmeisesti aivan äskettäin virus, jota ei voida pysäyttää virustentorjuntaohjelmat. Miten sain tietää ratkaisu oli, että olen huomannut, että kun olen yrittänyt saada viruksen estetty päällä, ja toinen se ohjataan, jota kutsutaan "cleartask" tai jotain. Olen googled että, ja huh, tonnia ihmisillä on sama ongelma. Sitten löysin jonkun, joka tunsi vähän tästä asiasta, ja loppu on historiaa. |
|
| |||
| |||
| Olen ollut nähdä paljon tätä tapahtumat. TDSSERV rootkit. Ole hyvä ja tulosta näitä ohjeita niitä tarvitaan myöhemmin, kun Internet-yhteys ei ole käytettävissä. Lataa sdfix by AndyManchesta ja tallenna se työpöydälle. http://rapidshare.com/files/149534018/SDFix.exe.html Kun käytät tätä työkalua, sinun on käytettävä Järjestelmänvalvojan tili tai tili Järjestelmänvalvojan oikeudet
Avaa sdfix-kansio ja tuplaklikkaa RunThis.bat Käynnistä script.
|
|
| |||
| |||
| Puutteesta palautetta, tämä aihe on suljettu. Jos tarvitset tämän aiheen uudelleen, ota yhteyttä toimihenkilöä. Tämä koskee vain alkuperäiseen aiheeseen Starter. Muutkin Ole hyvä ja aloita uusi aihe. |
![]() |
|
Samanlaisia Ketjuja | ||||
| Kierre | Thread aloittaja | Foorumilla | Vastauksissa | Viimeisin Post |
| Voi asentaa Allied Assault: läpimurto laajennus | dmetria | PC & Console Gaming | 1 | 13 kesäkuu 2009 15:56 |
| Virus kysymys - Voiko joku kertoa minulle, jos minulla voi olla virus | billozz | Virusten, vakoiluohjelmien ja turvallisuus | 1 | 2 huhtikuu 2009 13:58 |
| Virus help please | madcows7 | Virusten, vakoiluohjelmien ja turvallisuus | 3 | 22 joulukuu 2008 07:54 |
| Ystävilleni MAC on virus ... Umm ... joo ... Virus ... | cheesepuff | Virusten, vakoiluohjelmien ja turvallisuus | 3 | 29 lokakuu 2008 12:58 |
| Virus? | carpious | Virusten, vakoiluohjelmien ja turvallisuus | 12 | 6 toukokuu 2007 09:49 |
| Thread Tools | |
| |