![]() |
| |||||||
| Rekisteriä | Site Spy | Jäsenluetteloa | Lahjoittamaan | Haku | Today's Posts | Merkin luetuksi | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tänään olen yrittänyt korjata virheen, jos iTunes kieltäytyy ladata Windows Vista antaa viestin:
"iTunes on lopettanut toimintansa" Silmälasit esille juuri mitään, joten ajattelin postitse tässä maailmassa auttaa nykyisiä ja tulevia jäseniä. Periaatteessa asentaa iTunes ei korjaa sitä. Muut neuvoja poistaa DLLs ja muut rekisterin modit ei korjaa sitä. Uudelleenasentaminen Applen Quicktime ei. :) Kiitos. My system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Stickied vertailukohtana. |
|
| |||
| |||
| Google tuo monet ihmiset menettivät ilman vastausta niin laitan sen hetkeksi kaveri joo. Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Joten voit käyttää iTunesin nyt? Vai ottaa käyttöön Quicktime? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| joten ei tämä uutta asennusta tai viivästynyt ongelma ja mitä version iTunes-ohjelmasta? Oliko Vistan päivityksen tai puhtaan asennuksen?
| |||
| |||
| Joo olen voinut käyttää iTunes josta käy ilmi, QuickTime on osa sitä kulissien takana. Se toimi hyvin kuukauden, vain pysähtyi muutaman päivän ajan. I'm uusinta versiota 7.3.1.3. Vista oli puhdas asennus. |
|
| |||
| |||
| Aion pudottaa tämän linkin tänne, koska se näyttää asennusta. Toivottavasti se on OK. Se voi tulla hyödylliseksi. Vista Codec Package http://www.jtow.net/users/triess/ |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| cool, Dave, minä tiedosto pois minun "satunnaisia ongelmia, että ihmiset voi olla mitään syytä, eikä pysty löytämään vastaus" osa aivoni. haha |
|
| |||
| |||
| Hei Voisiko joku auttaa please!? Olen nyt menossa samaan viestiin. I tunes on toiminut täysin päivästä lähtien 1 tietokoneeseen, joka oli Vista esiasennettuna, mutta nyt saan pelätty "En musiikkia ei toimi" viesti. Minulla oli jo Vista koodekki Pack on asennettu ja kaikki toimi hienosti. Asensin "Avi2Dvd" muutama päivä, ja usko oli yrittänyt iTunes koska tänään. Mielestäni tämä on saattanut aiheuttaa sen! Olen unistalled "Avi2Dvd", yritti korjata itunes. Sitten minä unistalled iTunes ladata latestest versio (Luulen, että oli yksi takana mennessä), ja uudelleen. Tämä ei auta. Sitten korjataan iTunes uudelleen ohjauspaneelin ja QuickTime vielä mitään iloa. Sitten poistetaan Vista Codec Pack myös, ja asentaa uudelleen mutta ei toimi. Mielestäni Avi2Dvd ehkä ollut kuorma tavaraa kylkiäisenä, sen ainoa asia, jonka voin kuvitella, että se on aiheuttanut tämän. Can anyone help please? Monet kiitokset! |
![]() |
|
Samanlaisia Ketjuja | ||||
| Kierre | Thread aloittaja | Foorumilla | Vastauksissa | Viimeisin Post |
| Bad AGP-kortti? - Fan lakkasi toimimasta | Jolu | Grafiikkakortit & näytöt | 5 | 18 helmikuu 2009 14:03 |
| Ääni on lopettanut toimintansa | stubbo | Sound, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 8 | 15 tammikuu 2009 17:12 |
| ITunes lopettaa toimintansa Vista | Phil20 | Multimedia & Codecs | 1 | 13 tammikuu 2008 12:56 |
| USB-portit lakkasi toimimasta | graemecunn | Yleiset Hardware Chat | 5 | 6 tammikuu 2008 16:45 |
| ITunes lakkasi toimimasta | FalconHunter | Multimedia & Codecs | 10 | 3 syyskuu 2007 14:09 |
| Thread Tools | |
| |