![]() |
| |||||||
| Rekisteriä | Site Spy | Jäsenluetteloa | Lahjoittamaan | Haku | Today's Posts | Merkin luetuksi | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mieluummin käyttää Firefoxia. Mutta se ei enää avaa ikkunan lähettää kuvia muidenkin Internet-sivustolla. Vastahakoisesti Käännyin IE, vaikka se aikaisemmin on portaali virus joka tuhosi 2 kpl. Tällä kertaa, kun valitsen ladata mille tahansa verkkosivulle, se antaa: Internet Explorer ei voi näyttää WWW Todennäköisimmät syyt: Et ole yhteydessä Internetiin. yhteys on hyvä! Sivusto on törmätty problems.not muulle käyttäjä! Saattaa olla kirjoitusvirhe osoitteessa. Olen toimivat käsin sivustoja olen jo käyttänyt! Mitä voit kokeilla: Tarkista Internet-yhteys. Kokeile luona toisen sivuston Varmista, että olet connected.connection on hyvä! Kirjoita osoite. merkitystä! Palata edelliselle sivulle. se vain aina ulos! Lisätietoja Tämä ongelma voi johtua useista eri aiheista, kuten: Internet-yhteys on katkennut. Ehei? Sivusto on väliaikaisesti poissa käytöstä. Ehei? Domain Name Server (DNS) ei reachable.What tämä tarkoittaa? Domain Name Server (DNS) ei ole luettelo on Web-sivuston verkkotunnusta. ja tämä? Jos tämä on HTTPS (suojattu)-osoite, valitse Työkalut-valikosta Internet-asetukset, napsauta Lisäasetukset ja varmista, SSL ja TLS-protokollat ovat käytössä alle turvallisuus osassa. he varmasti ovat! Oma käyttöjärjestelmä on Windows XP Media Center Edition Version 2002, Service Pack 2. Intel (R) Core (TM) 2 CPU 6300@1.86GHz, 1.00GB RAM-muistia. Olen käynnissä Norton 360, Ad-Aware, Spybot ja SpywareBlaster. Mutta olen hyvin väliaikaisesti pois kaikki ne sekä Windowsin palomuuri ja silti ei lataa .. Joten se ei ole palomuuriasia. Mikä siis on se haluta? Miksi en voi lähettää kuvia? |
|
| |||
| |||
| mabye se vain on sivusto lähettää linkkiä ja yritä ladata kuvan ja yritän sen ja C, jos se toimii 4 me |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yritä asentaa FF?
"Rakastin P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmän kaikki meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yhden. Sitten, kun halusin kissan, ostin P182. P182 ei ole kissa sinänsä, mutta se on silti erinomainen ostaa. " My system: æ-¥ Ã ¤ Ã
|
|
| |||
| |||
| O Chees! Se on: - Facebook, kerrotaan, Flickr, MySpace, Frappr, Faceparty, MeetUp, Geocities FFF-file manager jne. Niin, että saat olla aina päällä sitten! Niin paljon "F" s! Huokaus! :-( |
|
| |||
| |||
| lisäksi menin facebook.com ja se toimii, mutta i didnt kirjaudu sisään i dont on accout sen |
|
| |||
| |||
| Ehkä minulla on infektio, vaikka Norton, Spybot, Ad-Aware, Spyqare Blaster et al käynnissä jatkuvasti. Onko tämä todennäköistä? Tai onko se jonkinlainen Java / Flash / ActiveX ongelma? Mikä on se, joka tekee selaimet avaavat siellä uploading sivua? |
|
| |||
| |||
| Mennä TÄSTÄ ja aloittaa uuden säikeen ja lähetä Hijackthis loki, jotta voin katsoa. Lataa ja nimetä Hijackthis (HJT)
Post se Security foorumilla. |
![]() |
|
Samanlaisia Ketjuja | ||||
| Kierre | Thread aloittaja | Foorumilla | Vastauksissa | Viimeisin Post |
| 1TB HD ei enää hyväksytä Oma tietokone, Fine toisten | laurieirvine | Drives & Removable Media | 18 | 22 marraskuu 2009 06:12 |
| Puhujat eivät työskentele enää | perry553 | Sound, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 12 kesäkuu 2009 13:29 |
| My Audio ei enää toimi! | mitchcm34 | Sound, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 5 | 27 huhtikuu 2009 01:40 |
| Mp3 ei enää tunnisteta | evilfantasy | Sound, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 17 | 18 toukokuu 2008 02:10 |
| Media Converter 0.8 ei enää avaa | BlackSnake | Multimedia & Codecs | 9 | 15 maaliskuu 2008 04:05 |
| Thread Tools | |
| |